مشروح اخبار


» انتقاد یک مسئول ازعملکرد صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد



متأسفانه هم‌اکنون اخبار این استان به برنامه‌های مرکز استان تخصیص یافته و بخش بسیار ناچیزی از برنامه‌ها به شهرستان‌های استان می‌پردازد.

وی با اظهار تاسف از اینکه از ۱۰ خبر پخش شده، هفت خبر مربوط به یاسوج، یک خبر دنا، ۲ خبر گچساران است و اگر ته مانده‌ای باشد شاید به...


به گزارش راک نیوز از گپ روز ؛ سیدباقر افشین در چرام با انتقاد شدید و گلایه از  صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم توجه به اخبار شهرستان چرام، اظهار کرد: صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در انعکاس اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در چرام سهل‌انگاری کرده که انتظار داریم فرمانداری این شهرستان موضوع را پیگیری کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه اضافه کرد: متأسفانه هم‌اکنون اخبار این استان به برنامه‌های مرکز استان تخصیص یافته و بخش بسیار ناچیزی از برنامه‌ها به شهرستان‌های استان می‌پردازد.

وی با اظهار تاسف از اینکه از ۱۰ خبر پخش شده، هفت خبر مربوط به یاسوج، یک خبر دنا، ۲ خبر گچساران است و اگر ته مانده‌ای باشد شاید به چرام اختصاص دهند، گفت: عدم توجه صدا و سیما به انعکاس اخبار چرام بارها مورد انتقاد مردم و مسئولان شهرستان قرار گرفته و خواستار توجه مسئولان در این خصوص شده‌اند.

افشین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این مطلب که نقش دستگاه‌های دولتی را قانون مشخص کرده و وظیفه هر دستگاه تعریف شده است، عنوان کرد: طبق قانون، مسئولیت برگزاری هرگونه نمایشگاه باید با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت، صورت گیرد که در این راستا برخی خودسرانه اقدام به برگزاری نمایشگاه می‌کنند.

این مسئول، ادامه داد: اقدام خودسرانه افراد در برپایی نمایشگاه‌ها هم سبب ایجاد دوگانگی می‌شود و هم مشکلاتی را برای بازار و کسبه فراهم می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه در ادامه به بازرسی از واحدهای خبازی چرام اشاره داشت و ابراز کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه در راستای کیفیت نان به صورت مرتب از واحدهای خبازی چرام بازرسی به عمل می‌آورد.

وی گفت: در گشت بازرسان این اداره از واحدهای خبازی چرام، تعداد زیادی واحد متخلف شناسایی و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

افشین با بیان این مطلب که کم‌فروشی عمده‌ترین تخلف واحدهای خبازی است، متذکر شد: در صورت مشاهده چنین مواردی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 



تاریخ انتشار : 25 دی 1393, 12:00



» اخبار مرتبط:

  • درکهگیلویه وبویراحمد "نان" را به نرخ روز میخرند!
  • بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یاسوج توسط استاندار
  • بازرسی ازنانوایی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سهم 50 درصدی گچساران در سرمایه‌گذاری بالای میلیارد
  • هشدار به شهروندان دهدشتی:طلای دهدشت عیارش خالص نیست!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟