مشروح اخبار


» اذعان نماینده مجلس به ناتوانی در برآورده کردن خواسته های مردم



حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری  در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع مردم چرام سخنان خود را با ابراز خرسندی و هیجان از حضور افتخارآمیز مردم چرام در راهپیمایی ۲۲ بهمن آغاز کرد و اظهار داشت: من به عنوان نماینده شما و هر مسئولی در ..


حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری  در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع مردم چرام سخنان خود را با ابراز خرسندی و هیجان از حضور افتخارآمیز مردم چرام در راهپیمایی ۲۲ بهمن آغاز کرد و اظهار داشت: من به عنوان نماینده شما و هر مسئولی در هر رده‌ای در استان و کشور در برابر این عظمت و اقتداری که شما ملت به وجود آورده‌اید حرفی ندارند جز اینکه بگوییم ای مردم در این وضعیت بسیار بد اقتصادی و بیکاری که همه خانواده‌ها رنج می‌کشند، شرمنده‌ایم.

به گزارش راک نیوز ؛ وی عنوان کرد: ما رنج و درد شما را می‌دانیم اما حرفی نداریم چرا که شما خود می‌دانید این مشکلات چرا بر ما بار شده و دشمن تحریم‌ها را به عنوان حربه فلج کننده و رهبری عزیز و مسئولان دلسوز ما را به عنوان حربه‌های ظالمانه اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس افزود: ایران اسلامی به شما افتخار می‌کند که با همه کوله‌باری که از دردها و رنج‌ها دارید، برای زنده نگه داشتن یاد امام و شهدا، برای عظمت انقلاب اسلامی و پایبندی به ولایت‌فقیه، اینگونه خالصانه به صحنه آمده‌اید.

بزرگواری با تاکید بر اینکه این حضور پرشور مردم چرام، حضور وحدت، اقتدار و ولایتمداری است، تصریح کرد: این حضور افتخارآمیز، نشان از ایمان شما دارد، اگر ایمان شما نبود، هیچکس نمی‌توانست شما را از کنج خانه‌ها خارج کرده و اینگونه به صحنه بیاورد تا برگ زرینی در تاریخ حماسی خود ثبت کنید.

وی با تاکید براینکه نام آمریکا به زودی از بحرین خارج شده و پایگاه‌های خود را جمع می‌کنند، گفت: زمانی بود که آمریکا تصمیم گرفت همه در یک شب به سوریه حمله کند اما یک خبر از نظام جمهوری اسلامی از سرداران و فرماندهان ما به آمریکا مخابره شد که تمام پایگاه‌ها و ناوهای شما زیر موشک ما قرار دارد.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس ، گفت: آنان می‌خواستند هلال شیعی را حذف کنند اما هلال شیعی تمام اطراف آمریکا و رژیم صهیونیستی را محاصره کرده و این قدرت برای ما نعمت بزرگی است.

بزرگواری با متذکر شدن این مطلب که ما امروز در جایگاهی هستیم که رهبری عزیزمان در عین آرامش، قدرت و اقتدار به آمریکا نهیب می‌زند و می‌فرمایند همه جزئیات و کلیات باید در مذاکره مطرح شوند، تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری ما در حال حاضر در حال نهایی کردن پیچ تاریخی هستیم، یعنی نهایت پیچ تاریخی انقلاب اسلامی تمام می‌شود و آمدن شما به صحنه برای همین است.

وی، متذکر شد: امروز دنیا می‌فهمد که وقتی رهبری ما می‌فرمایند «۲۲ بهمن ماه، ملت ایران به شما نشان خواهند داد»، یعنی چه و این برای ما درس و عبرت است./گپ روز



تاریخ انتشار : 23 بهمن 1393, 02:22



» اخبار مرتبط:

  • کوه‌پیمایی صبحگاهی مقام‌معظم رهبری
  • تذکر"بزرگواری"به مسئولان گاز استان /مسئولان به جای ابهام پیگیرگازرسانی قلعه رئیسی باشند
  • مجلس نهم به هیئت رئیسه‌ای قوی‌تر نیاز دارد/سید علی محمدبزرگواری
  • جریان اصلاحات در آینده نزدیک، روحانی را از اتوبوس پیاده خواهند کرد.
  • تذکربزرگواری به رئیس جمهور ؛شیخ‌یونسی در مسیر استحاله فرهنگی قرار گرفته!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟