مشروح اخبار


» ورودی‌های سوق و چرام به دهدشت ساماندهی می‌شوند



این منطقه را دومین شهرستان پرجمعیت استان دانست و اضافه کرد: مشکل ورودی‌های شهر دهدشت را داریم و هزینه زیادی برای چهار خطه کردن ورودی‌های سوق، چرام و طولیان لازم است، بنابراین باید محدودیت‌ها را هم در نظر بگیریم.

 به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، سید ناصر رضایی عصر سه‌شنبه در نشست با اعضای شورای شهر این شهرستان پیرامون مشکلات موجود در سطح کهگیلویه اظهار داشت: شوراها باید مشکلات و آسیب‌ها را بیان کنند اما به یاد داشته باشند که این آسیب‌ها و مشکلات نباید ما را از کارهای انجام گرفته به دور کند.

وی اضافه کرد: یادمان نرود نظام مقدس جمهوری اسلامی چه تغییر و تحولاتی در جامعه ایران به وجود آورده است که نباید تنها حول مشکلات سخن بگوییم چراکه اینگونه چهره انقلاب و نظام مخدوش ‌می‌شود.

رضایی با اشاره به این که 33 سال از انقلاب گذشته و کارهای زیادی انجام شده، عنوان کرد: درست است که مدت زیادی از عمر انقلاب اسلامی گذشته، اما قرار نیست تمام مشکلات در این مدت سه دهه از بین برود.

این مسئول تاکید کرد: ما عمق محرومیت‌ها و محدودیت‌ها را در منابع داریم و بدانیم که در کشورهای توسعه‌یافته هم داشته‌ها و توانمندی‌ها سقف و اندازه‌ای دارند.
فرماندار کهگیلویه این منطقه را دومین شهرستان پرجمعیت استان دانست و اضافه کرد: مشکل ورودی‌های شهر دهدشت را داریم و هزینه زیادی برای چهار خطه کردن ورودی‌های سوق، چرام و طولیان لازم است، بنابراین باید محدودیت‌ها را هم در نظر بگیریم
فرماندار کهگیلویه در رابطه با مسیرهای لنده نیز بیان کرد: پروژه مسیر لنده و سرآسیاب به دهدشت در حال بررسی و همچنین مسیر لنده به چاروسا در حال زیرسازی است.



تاریخ انتشار : 14 تیر 1391, 09:41



» اخبار مرتبط:

  • شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد هیچ منبع درآمدی ندارند
  • تا هفته دولت آب شرب دیشموک وارد شبکه شهری شود.
  • دهدشت شهری با طراحی زیبا و منحصر بفرد است
  • جاده دهدشت به سوق تکمیل می شود
  • بازدید سرزده رئیس علوم پزشکی استان از بیمارستان دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟