مشروح اخبار


» آغاز فعالیت" حزب آزادی ایران اسلامی" در کهگیلویه و بویراحمد



دبیر حزب آزادی ایران اسلامی از راه‌اندازی تشکیلات این حزب در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. وی از مجید محتشمی به عنوان دبیرکل این حزب در کشور نام برد و خاطرنشان کرد: نشست‌های خود را در تهران برگزار کرده‌ایم و به زودی در استان عضوگیری انجام خواهیم داد.


دبیر حزب آزادی ایران اسلامی از راه‌اندازی تشکیلات این حزب در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ مجید باقریان در حاشیه تجلیل از اساتید دانشگاه یاسوج به مناسبت هفته معلم با اشاره به اینکه فضای خوبی در کشور و استان در فعالیت‌های سیاسی احزاب و تشکل‌ها دیده می‌شود، اظهار کرد: هر تشکل و صنفی که در چارچوب معیار، خطوط و مرزها نیت فعالیت داشته باشد در این کشور آزادانه فعالیت می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به همین منظور حزب آزادی ایران اسلامی که در کشور راه‌اندازی شده و اکنون در برخی از استان‌ها دفتر استانی دارد به زودی در استان ما نیز کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این حزب نه تنها برای انتخابات و مصارف انتخاباتی بلکه برای فعالیت در حوزه‌های دیگر اعم از سیاسی، فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شده است و برای انتخابات، مشارکت و حضور پرشور مردمی برنامه دارد.

دبیر حزب آزادی ایران اسلامی شاخه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رشد فضائل اخلاقی و نهادینه کردن گفتمان مردم‌سالاری دینی از دیگر شاخصه‌هایی است که مدنظر این حزب است.

وی پیروی از اصل مترقی ولایت‌فقیه را از دیگر اصول پذیرفته شده این حزب و تشکل سیاسی اصلاح‌طلب دانست و افزود: حزب آزادی ایران اسلامی به مشی اصلاح‌طلبانه خود در چارچوب ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به وظیفه خود عمل می‌کند.

باقریان از مجید محتشمی به عنوان دبیرکل این حزب در کشور نام برد و خاطرنشان کرد: نشست‌های خود را در تهران برگزار کرده‌ایم و به زودی در استان عضوگیری انجام خواهیم داد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: در ابتدا فعالیت حزب در مرکز استان خواهد بود و دفاتر شهرستانی نخواهیم داشت، اما در پروسه زمانی این فعالیت در شهرستان‌ها نیز بسط خواهد یافت.

وی گفت: در همین راستا نشست‌هایی با دوستان همفکر خود در استان داشته‌ایم و به زودی فعالیت‌های مقدماتی کلید خواهد خورد.

 



تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1394, 11:34



» اخبار مرتبط:

  • وابسته به جریان اصلاح‌طلب و تابع خردجمعی هستم /نباید عصبانیت‌های سیاسی را در بیان حقیقت دخالت دهیم
  • حمایت قاطع معاون وزیر علوم از سرپرست دانشگاه یاسوج/گزینه اول وآخرما "دکتررمضانی" است
  • عضوخبرگان رهبری : از فرد خاصی در انتخابات مجلس حمایت نخواهم کرد
  • همزمان با دهه ی فجرافتتاح 5پروژه پیام نور دراستان
  • تجهیز کتابخانه دولت‌آباد یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود