مشروح اخبار


» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمدخبرداد:قلعه رئیسی میزبان 2 شهید گمنام می‌شود



سرهنگ پاسدار امرالله درفشی ،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید بسترهای مهمی را فراهم کنیم که مزار شهدا بهترین مکان برای انجام امور فرهنگی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان است.


امرالله درفشی امروز در گفت‌وگو با (حسن آرمند)خبرنگار راک نیوز در چاروسا اظهار کرد: شهدا با فداکاری و دفاع از ناموس و خاک وطن توانستند از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام پاسداری کنند و امروز باید ما از آرمان‌ها و یاد آنها پاسداری کنیم.

وی تصریح کرد: جانفشانی شهدا نشان می‌دهد که در جبهه ولایت نیاز به ایثار و ایستادگی است.

این مسئول با بیان اینکه در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید بسترهای مهمی را فراهم کنیم، بیان کرد: حضور شهدا در شهر قلعه رئیسی سبب بصیرت بیشتر جوانان و نوجوانان این شهر می‌شود و با پوشش خبری مناسب در بصیرت افزایی مردم نقش بسزایی دارند.

درفشی از تشیع دو شهید گمنام در قلعه رئیسی خبر داد و خاطرنشان کرد: این شهدای گمنام در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در این شهر تشییع و تدفین خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید بسترهای مهمی را فراهم کنیم که مزار شهدا بهترین مکان برای انجام امور فرهنگی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان است.

وی اذعان کرد: یکی از درخواست‌های همیشه مردم قلعه‌رئیسی درخواست تشییع شهید گمنام در این شهر بود که در بازدیدی که روزهای گذشته از این شهر داشتیم از چند مکان برای تشییع شهدای گمنام با حضور کارشناس گروه تفحص بازدید صورت گرفت و مکان مورد نظر مشخص شد.

وی از مردم شهر قلعه رئیسی خواست تا باشکوه خاصی در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

 



تاریخ انتشار : 15 مرداد 1394, 21:38



» اخبار مرتبط:

  • تشییع پنج شهید گمنام در کهگیلویه و بویراحمد
  • میهمانان ویژه کهگیلویه وبویراحمد واردشهر شیراز شدند
  • مراسم استقبال از شهداي گمنام "بهمئی "در فرودگاه شهيد دستغيب شیراز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهریکی ازشهدای غواص در کهگیلویه+عکس
  • شهدای گمنام در آغوش مردم لنده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟