مشروح اخبار


» به این جا نیامده‌ایم که ریاست کنیم



وی بیان کرد: روحانیت شیعه مستقل بوده و مستقل عمل کرده و هر کجا مشکلی ببیند انتقاد می‌کند، اما انتقاد به این معنا نیست که از دولت اسلامی حمایت نکنیم بلکه حمایت می‌کنیم و به موقع نیز تذکر می‌دهیم.

به گزارش راک  نیوز و به نقل از فارس :حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت صبح امروز در دیدار با مسئولان ادارات و نهادها در این شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه روح هر شهری است و هر شهری که روح نداشته باشد بی‌جان است و شهری که امام جمعه نداشته باشد بی‌روح و بی‌جان است.

امام جمعه لیکک بیان داشت: امامت جمعه از شئون امام معصوم و پیغمبر اسلام است و در زمان غیبت امام زمان، جانشین ایشان ولی فقیه افرادی را در شهرها منصوب می‌کند و این نعمت بزرگی است که از برکات اسلام و خون شهدا و ایثار جانبازان و رزمندگان است.

 وی گفت: مقام معظم رهبری در زمان جنگ سخت و نیمه سخت مطالب بسیار مهمی در زمینه بحران‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از این تریبون بیان می‌کنند که این از برکات نماز جمعه است.

سیادت اظهار داشت: شأن و جایگاه نماز جمعه بالاتر از آن است که بخواهیم پشت این تریبون بعضی از مسئولین را تضعیف کنیم چرا که تضعیف حرام است و از لحاظ شرعی جایز نیست.

وی بیان کرد: روحانیت شیعه مستقل بوده و مستقل عمل کرده و هر کجا مشکلی ببیند انتقاد می‌کند، اما انتقاد به این معنا نیست که از دولت اسلامی حمایت نکنیم بلکه حمایت می‌کنیم و به موقع نیز تذکر می‌دهیم.

سیادت با بیان اینکه از دولتی که با حکم ولی فقیه و رأی مردم مشروعیت پیدا می‌کند حمایت می‌کنیم، افزود: شأن مسئولی که به نوعی با چند واسطه از سوی رهبری منصوب شده باید حفظ شود.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: مردم بدانند که مسائل و مشکلات آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد و به این جا نیامده‌ایم که ریاست کنیم بلکه هدف خدمت است و ما باید به مسئولان پیشنهاد بدهیم و مسئولان را کمک کنیم تا مشکلات برطرف شود نه این که تنها نیمه خالی لیوان را ببینیم.

وی تصریح کرد: تأسیس حوزه علمیه خواهران و برادران از اولویت کاری ما بوده و ساخت مصلی و کارهای فرهنگی باید انسجام پیدا کند.

سیادت ابراز داشت: برگزاری دعای روح‌بخش توسل در شب‌های چهارشنبه در متن خانواده‌های معظم شاهد را پیگیری می‌کنیم که هدف این است از نزدیک با خانواده‌های این عزیزان و مشکلات آن‌ها آشنا شویم.

وی گفت: برنامه ما این است که به همه روستاهای توابع این شهرستان سرکشی کرده و از نزدیک با خانواده‌های معظم شاهد آشنا شویم.

این مسئول وضعیت حجاب و عفاف را در شهرستان بهمئی بسیار خوب و مناسب دانست و گفت: خواهران ما بدانند چادر محدودیت نیست بلکه وسیله‌ای نگاه‌‌دارنده و حفظ‌کننده از طمع‌های نابخردانه هوسبازان و امیال پرستان است.



تاریخ انتشار : 26 تیر 1391, 00:47



» اخبار مرتبط:

  • اولین هشدار امام جمعه جدیدگچساران/مسئولان کم‌کار را زیر سوال می‌بریم
  • امام جمعه جدید لنده معرفی شد
  • نشست پیگیری مشکلات بهداشتی مناطق قلعه‌رئیسی و جاورده /پیگیری راک نیوز جواب داد
  • ستاد نماز جمعه گچساران با منتخبان مردم مخالفتی ندارد
  • هیچ قانونی در بازار گچساران وجود ندارد/عیدی امام جمعه به اداره صنعت ومعدن!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟