مشروح اخبار


» قضاوت داوران کهگیلویه و بویراحمدی دردیدار حساس آلومینیوم اراک و پاس همدان



رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت دیدار حساس آلومینیوم اراک و پاس همدان در لیگ دسته اول فوتبال توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.


رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت دیدار حساس آلومینیوم اراک و پاس همدان در لیگ دسته اول فوتبال توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز ، سید پرویز موسوی اظهار کرد: داوران هم‌استانی تاکنون در عرصه فوتبال کشور درخشش بسیار خوبی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه داوری یکی از ارکان مهم فوتبال محسوب می‌شود، بیان کرد: امروزه داوری جزئی مهم از فوتبال است که موفقیت در آن موجب رشد فوتبال می‌شود.

این مسئول افزود: کهگیلویه و بویراحمد در طول دو دهه اخیر داوران بزرگی به فوتبال و فوتسال کشور معرفی کرده و اکنون نام استان ما در زمینه داوری فوتبال در کشور به عنوان یک برند محسوب می‌شود.

وی سبک کار داوران هم‌استانی را در فوتبال کشور در حد و اندازه بالا ذکر کرد و گفت: در همه رده‌های لیگ فوتبال از لیگ برتر گرفته تا لیگ‌های پایین‌تر داوران هم‌استانی اکنون در حال درخشش هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، مهم‌ترین شاخصه برای هر داوری را در فوتبال دانش داوری برشمرد و گفت: داورانی که دانش خود را افزایش می‌دهند بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

موسوی با درخواست از داوران هم‌استانی برای افزایش دانش خود تصریح کرد: فاکتور دیگری که باید بعد از دانش داوری مورد توجه قرار گیرد توان بدنی است.

وی با قدردانی از همه داوران هم‌استانی که با درخشش خود اسباب حضور استان را در لیگ‌های برتر فراهم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همه این‌ها به دلیل کار و تلاش شبانه‌روزی است که داوران ما به این امر اهتمام ورزیده‌اند.

این مسئول گفت: امسال در مسابقات لیگ برتر و همچنین لیگ دسته اول و دوم فوتبال کشور نمایندگان هم‌استانی حضور دارند و تاکنون نیز در امر قضاوت با مشکلی روبرو نبوده‌اند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به آخرین موفقیت داوران هم‌استانی اشاره کرد و گفت: دپارتمان داوری اسامی داوران دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال کشور را اعلام کرد.

موسوی افزود: روز دوشنبه 18 آبان تیم‌های آلومینیوم اراک و پاس همدان در ساعت 14:45در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند.

وی تصریح کرد: روح‌الله شریفی و محمد راهی داوران هم‌استانی به همراه حمیدرضا کنعانی و داوود محرابی با نظارت داوری حسین خانبان این دیدار حساس را قضاوت می‌کنند.

 



تاریخ انتشار : 16 آبان 1394, 23:11



» اخبار مرتبط:

  • ازقضاوت تا نظارت داوران کهگیلویه و بویراحمدی در لیگ برتر و لیگ آزادگان
  • قضاوت داوران کهگیلویه وبویراحمدی در هرسه لیگ کشور
  • قضاوت بازی مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی
  • هفته پرکار داوران کهگیلویه و بویراحمدی در فوتبال کشور
  • داوران فوتبال ممنوع المصاحبه شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟