مشروح اخبار


» آخرین مسئول سیاسی دولت احمدی نژاد درکهگیلویه عزل شد/امیریان جایگرین دادی نژآد شد



امیریان با بیان اینکه سابقا اصلاح طلب از طیف منطقیان بودم اما درحال حاضرنماینده همه طیف های مختلف هستم ،اساسی ترین هدف هود را پس از این انتصاب عمران وآبادی در سطح ....


به گزارش (محسن تباری )خبرنگار راک نیوز از دهدشت ؛ آخرین بخشدار منتسب به دولت محمود احمدی نژاد در کهگیلویه تغییر کرد..

امیریان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تاریخ از دانشگاه شهیدبهشتی تهران و دانشجوی ارشد عمران شهرسازی میباشد.

بخشدار جدید دیشموک  با بیان اینکه سابقا اصلاح طلب از طیف منطقیان بودم اما درحال حاضرنماینده همه طیف های مختلف هستم ،اساسی ترین هدف خود را پس از این انتصاب عمران وآبادی در سطح دیشموک برشمرد.

رئیس سابق شورای شهر دیشموک درادامه افزود: معتقدم این منطقه طی سالیان گذشته در بسیاری از موارد فراموش شده است وتلاش خواهم کرد تا با تمام وجود محرومیت ومظلومیت حاکم براین بخش را به گوش مسئولین برسانم .

بخشدار جدید دیشموک اصلی ترین دغدغه مردم را دراین بخش موضع اشتغال وبیکاری جوانان برشمرد.

امیریان بابیان اینکه اگربخواهیم برنامه ریزی برای دیشموک داشته باشیم  یادآورشد :باید این برنامه ریزی مبتنی برپتانسیل های منطقه باشد.

وی بن بست بودن دیشموک را از دیگر معظلات منطقه برشمرد و گفت : با متصل شدن به جاده اصلی پاتاوه -دهدشت وامکان ارتباط آسان با مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد این اتفاق میمون میواند درتوسعه این بخش تاثیرگذار باشد.

امیریان با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی تاکید کرد :باسرلوحه قراردادن فرمایش رهبری مبنی برحق الناس بودن رای مردم ،اززمان پذیرفتن مسئولیت بخشداری پاسداری از آرای مردم را وظیفه خود میدانم.

وی درپایان ضمن اشاره به جایگاه ومسئولیت رسانه ها، ازآنها خواست تا درانعکاس محرومیت ها و موفقیت هادراین منطقه تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش راک نیوز ،امیریان که رئیس شورای شهر دیشموک میباشد جایگزین صالح دادی نژاد شد ودادی نژآد به فرمانداری شهرستان کهگیلویه انتقال می یابد.

گفتنی است شهردیشموک درفاصله 85 کیلومتری از دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه واقع شده است جمعیت این شهر در سال ۱۳۹۰براساس سرشماری صورت پذیرفته ۴ هزار و ۸۷۵ نفربوده، وسعت بخش دیشموک۹۷۶ کیلومتر مربع، وارتفاع شهر دیشموک از سطح دریا: ۱۷۷۵ متر می‌باشد.



تاریخ انتشار : 8 دی 1394, 12:17



» اخبار مرتبط:

  • مرگ ناگهانی رئیس شورای شهر دیشموک
  • انتقاد تند یک مسئول از نابرابری و بی‌عدالتی در استان !/اگر نگاه انقلابی در این استان دنبال می‌شد باید اول به مناطق محروم توجه میشد نه یاسوج!
  • در شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه پیرمردی در آتش بخاری سوخت
  • بزرگواری خواستار شهرستان شدن دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان شد.
  • شفاف سازی یک مسئول :هیچ فرد و جریانی در انتخاب مدیر جدید آموزش و پرورش دیشموک نقش نداشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟