مشروح اخبار


» امیدواری برای دست کشیده ها از پولشان



مجوز فعالیت شرکت تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان که در شرف تبدیل به مؤسسه بود، توسط بانک مرکزی ایران لغو شده و سپرده‌های مردمی در این مؤسسه غیرقابل برداشت است.

 راک نیوز : فرماندار گچساران در پی اطلاع از تجمعات سپرده‌گذاران در محل تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان با حضور در جمع مردم، با آن‌ها به صحبت نشست و با تأکید بر پیگیری مستمر فرمانداری نسبت به حل مشکلات به وجود آمده، روند پیگیری حل مشکل این تعاونی را برای مردم تشریح کرد.
مجوز فعالیت شرکت تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان که در شرف تبدیل به مؤسسه بود، توسط بانک مرکزی ایران لغو شده و سپرده‌های مردمی در این مؤسسه غیرقابل برداشت است.
شفیعی با اشاره به رایزنی‏های صورت‏ گرفته و بحث ادغام این تعاونی با مؤسسه قوامین و با بیان اینکه بازپرداخت سپرده‌های مردم هنوز امکان‌پذیر نشده است، خاطرنشان کرد: فرمانداری به جدیت پیگیر مشکلات این تعاونی اعتباری و مردم بوده و با دعوت از صاحب‏نظران، کارشناسان و مسئولان مربوطه تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان و مؤسسه قوامین، این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان دو شعبه در این شهرستان داشته که در طی حدود یک‌ماه اخیر مشکلاتی برای این مؤسسه، ذی‏نفعان و سپرده‌گذاران به وجود آمده است.

وی ابراز داشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ بیست و دوم تیرماه طی نامه شماره م/یک/20/82 از محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی ایران خواستار حل مشکلات ذی‏نفعان در تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان گچساران شد.



تاریخ انتشار : 2 مرداد 1391, 01:40



» اخبار مرتبط:

  • وام قرض الحسنه موسسه مالی و اعتباری قوامین
  • نحوه توزیع "سبد کالای فرهنگیان"
  • بیش از 14 هزار نفر بیكار درگچساران!!
  • توزیع 3 قلم کالای اساسی برای کارمندان و فرهنگیان
  • سایت بانک قوامین هک شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟