مشروح اخبار


» برگزاری جشنواره بین المللی فیلم سبز پس از ده سال وقفه



فرماندار گچساران  با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در همه زمینه ها اظهار داشت :از سر گیری برگزاری جشنوراه فیلم سبز نمونه بارزی از توجه دولت مردان به مسائل زیست محیطی و اهمیت آن می باشد.

عبدالرحیم رحیمی : هدف از برگزاری این جشنواره را ارائه د غدغه های محیط زیستی و ایجاد انگیزه فردی و اجتماعی برای حفظ محیط زیست اعلام کرد.


برگزاری جشنواره بین المللی فیلم سبز پس از ده سال وقفه

فرماندار گچساران  با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در همه زمینه ها اظهار داشت :از سر گیری برگزاری جشنوراه فیلم سبز نمونه بارزی از توجه دولت مردان به مسائل زیست محیطی و اهمیت آن می باشد.

عبدالرحیم رحیمی: هدف از برگزاری این جشنواره را ارائه د غدغه های محیط زیستی و ایجاد انگیزه فردی و اجتماعی برای حفظ محیط زیست اعلام کرد.

وی با بیان اینکه هیچ دولتی به تنهایی قادر به حفظ محیط زیست نیست افزود: حفظ محیط زیست بر عهده مردم است و دولت می تواند با وضع قوانین کارآمد به مردم کمک کند.

رحیمی تصریح کرد : با فرهنگ سازی برای نسل جوان و نوجوان و بیان مضرات تخریب محیط زیست برای آیندگان میتوان گام مهمی در زمینه حفاظت از مسائل زیست محیطی برداشت.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی فیلم سبز پس از ده سال وقفه از ۲۴تا ۳۱ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار خواهد شد افزود: با کمک گرفتن از توان هنرمندان و سفیران محیط زیست در قالب برنامه های این جشنواره میتوان موجی فرهنگی در فضای مجازی ایجاد کرد.

رحیمی با تاکید بر اینکه پنجمن جشنواره بین المللی فیلم سبز، بدون هیچگونه حمایت دولتی و فقط با تلاش بخش خصوصی برگزار می شودابراز کرد: یکی از ارکان توسعه پایدار محیط زیست است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه از ظرفیت های بخش فرهنگی برای توسعه فرهنگ محیط زیستی بهره مند شویم.

بالاترین مقام اجرایی گچساران از دستگاههای اجرایی ذیربط خواستند تا به یاری محیط زیست رفته و با همدلی و تعامل زمینه برگزاری هر چه بهتر این جشنواره را فراهم آورند.



تاریخ انتشار : 25 فروردین 1395, 16:25



» اخبار مرتبط:

  • اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
  • دکتررحیمی:دانشگاهیان بازوهای پژوهشی سازمان محیط زیست هستند
  • مدیرکل جدید محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد معارفه شد/اما تودیعی درکارنبود!
  • دانشجوی کهگیلویه وبویراحمدی رتبه برتر جشنواره محیط زیست را کسب کرد
  • بررسی حکم اعدام محیط‌بان دنا در فراکسیون محیط‌زیست مجلس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟