مشروح اخبار


» دو واحد آلاینده محیط زیست در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد



مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای این دو واحد تولیدی طی سالهای 94 و سال جاری پنج بار اخطاریه های زیست محیطی رفع آلودگی صادر شده و هر بار فرصتی 10 روزه برای رفع آلودگی داده شده بود.

 

هاشمی تصریح کرد: اداره نظارت و پایش این اداره کل هفتگی و در بیشتر مواقع روزانه


مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی دو واحد آلاینده زیست محیطی در این استان خبرداد.

 

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، سید اسدالله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ان افزود: این دو وحد تولیدی شن و ماسه و بلوک زنی به علت آلودگی های زیست محیطی و بی توجهی به اخطاریه ها تعطیل شدند.

 

وی بیان کرد: در هجدهمین روز از اردیبهشت ماه 95 در پی بی توجهی کارخانه تولید شن و ماسه روستای دارشاهی شهرستان دنا و واحد تولیدی بلوک زنی شهرک بلکو بویراحمد به اخطاریه های زیست محیطی این دو واحد تا اطلاع ثانوی و رفع آلودگی تعطیل شدند.

 

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای این دو واحد تولیدی طی سالهای 94 و سال جاری پنج بار اخطاریه های زیست محیطی رفع آلودگی صادر شده و هر بار فرصتی 10 روزه برای رفع آلودگی داده شده بود.

 

هاشمی تصریح کرد: اداره نظارت و پایش این اداره کل هفتگی و در بیشتر مواقع روزانه و به صورت سر زده واحدهای صنعتی استان را که ممکن است آلودگی های زیست محیطی داشته باشند پایش می کند و در صورت مشاهده آلودگی اخطاریه های کتبی وتذکرات شفاهی داده می شود.

 

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سلامتی مردم در اولویت کاری این اداره است، عنوان کرد: این اداره کل وظایف ذاتی خود را در چهارچوب قانون اعمال کرده و پس از انقضای فرصت و بی توجهی مسوولان کارخانه شن و ماسه و بلوک زنی این دو واحد را پلمپ کردند.

 

هاشمی اضافه کرد: کارخانه شن و ماسه تا رفع آلودگی های زیست محیطی و کارگاه بلوک زنی مشروط به جابجایی همچنان پلمپ خواهند ماند.



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1395, 14:47



» اخبار مرتبط:

  • بی توجهی به اخطاریه ها ی زیست محیطی = تعطیلی/تعطیلی دو واحد آلاینده زیست محیطی در کهگیلویه و بویر احمد
  • پلمپ یک كارخانه مواد غذایی در بهبهان
  • لزوم ایفای نقش محیط‌بان توسط روستاییان اطراف منطقه حفاظت شده دنا
  • اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
  • رئیس سازمان محیط زیست به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند+برنامه‌ها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟