مشروح اخبار


» تجلیل کارکنان فرمانداری گچساران از فرماندار+تصاویر



به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، کارکنان فرمانداری گچساران از عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان که افتخار جانبازی در راه دین و میهن را دارد تجلیل بعمل آمد.


تجلیل کارکنان فرمانداری گچساران از فرماندار+تصاویر

به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، کارکنان فرمانداری گچساران از عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان که افتخار جانبازی در راه دین و میهن را دارد تجلیل بعمل آمد.

مسئول امور ایثارگران فرمانداری در حاشیه این مراسم در گفتگو با راک نیوز با اشاره به نقش بی‌بدیل جانبازان در طول انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جانباران از جمله اقشاری هستند که در طول تاریخ انقلاب، خدمات زیادی را به کشور، مردم و نظام اسلامی ارائه داده‌اند .

یوسف انصاری با بیان این مطلب که  جانبازی مدال افتخاری است که هر کسی لیاقت کسب آن را ندارد تصریح کرد: امروز  اقتدار، عزت و سربلندی میهن اسلامی مدیون ایثار، از خودگذشتگی و رشادت‌های جانبازان است.

وی با تاکید بر وجود روحیه ایثار و شهادت در بین مردم و جوانان کشور ما  افزود:باید با فرهنگ سازی و عنوان رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و دوران انقلاب نسل جوان و نوجوان را با جانفشانیهای این عزیزان به عنوان یادگاران دوران دفاع آشنا نمود

انصاری با اشاره به از خودگذشتگی مدافعین حرم در کشورهای سوریه و عراق این فداکاری را نشات گرفته از روحیه ایثار و شهادت طلبی جوانان و مردم ماا در راه آرمانهای انقلاب و ارزشهای اسلامی دانست و افزود:مردم ما در همه دوران ها ثابت کردند که پشتیبان نظام ،و ولایت مطلقه فقیه بوده  و همیشه و در همه حال آماده  و گوش به فرمان ولایت  هستند .  



تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1395, 18:01



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار گچساران گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه
  • تقدیر از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران
  • سرهنگ پاسدار "درفشی" مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شد
  • اطاعت بی قید و شرط از ولایت فقیه رمز موفقیت شهداء
  • با همت حوزه هنری برگزار شد:بیست و یکمین مراسم شب خاطره دفاع مقدس دریاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود