مشروح اخبار


» تمهیدات لازم برای بازی پلی‌آف لیگ دسته دو فوتبال کشور اندیشیده شد



فرماندار گچساران گفت: تمهیدات لازم برقراری امنیت و ایجاد شرایط، برای برگزاری مطلوب بازی برگشت پلی‌آف لیگ دسته دو فوتبال کشور در گچساران صورت گرفته است.


تمهیدات لازم برای بازی پلی‌آف لیگ دسته دو فوتبال کشور اندیشیده شد

فرماندار گچساران گفت: تمهیدات لازم برقراری امنیت و ایجاد شرایط، برای برگزاری مطلوب بازی برگشت پلی‌آف لیگ دسته دو فوتبال کشور در گچساران صورت گرفته است.

عبدالرحیم رحیمی در حاشیه شورای اداری این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: نشست هماهنگی بازی برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته دو فوتبال با حضور کارشناسان و مسئولان تیم نفت و گاز گچساران برگزار شد.

فرماندار گچساران با اشاره به بازی امروز تیم نفت و گاز این شهرستان و پارس جنوبی جم، به حساسیت‌های موجود در این بازی اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت‌های این بازی و حضور پرشور تماشاگران از هر دو تیم، تمهیدات لازم برای برقراری نظم و امنیت در ورزشگاه اندیشیده شده است.

رحیمی با بیان این‌که برای برگزاری بازی هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها و نهادهای امدادی، انتظامی، ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط آمادگی کامل دارند.

وی با تأکید بر برخورد شدید با خاطیان و تماشاگرنماها در ورزشگاه تصریح کرد: با تماشاگرنماها و کسانی‌که قصد برهم زدن بازی را داشته باشند به شدت برخورد می‌شود.

رحیمی از همه مردم و هواداران هر دو تیم خواست تا با آرامش به تشویق تیم خود پرداخته و به ویژه تماشاگران و مردم کهگیلویه و بویراحمد میزبان خوبی برای این بازی باشند.



تاریخ انتشار : 11 خرداد 1395, 15:08



» اخبار مرتبط:

  • سطح تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فراتر از لیگ دو است
  • گزارش عجیب یک خبرگزاری علیه تماشاگران نفت وگاز گچساران+عکس
  • تشکیل کمپین «حمایت تا صعود» تیم‌های هندبال و فوتبال نفت و گاز گچساران
  • پرسپولیس چرام صدرنشین جدید لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد
  • تیم نفت و گاز گچساران در رده سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟