مشروح اخبار


» تکرار یک حادثه؛ اختلال در سخنرانی سید حسن خمینی در مرقد امام



بر اساس تصاویر شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی، عده‌ای که در اطراف مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی و رو به تریبون مستقر شده اند، تکرار یک حادثه؛ اختلال در سخنرانی سید حسن خمینیعلاوه بر ایجاد سر و صدا اقدام به تکان دادن چفیه هایی در هوا می کنند که باعث ایجاد بی‌نظمی و هیاهو شده است.


به گزارش راک نیوز ، بر اساس تصاویر شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی، عده‌ای که در اطراف مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی و رو به تریبون مستقر شده اند، تکرار یک حادثه؛ اختلال در سخنرانی سید حسن خمینیعلاوه بر ایجاد سر و صدا اقدام به تکان دادن چفیه هایی در هوا می کنند که باعث ایجاد بی‌نظمی و هیاهو شده است.

این اقدام که در سال‌های گذشته نیز به نوعی تکرار شده است‌، موجب تعجب حاضرین بخصوص کسانی شده است که به تریبون نزدیک‌تر نشسته‌اند.
این افراد که اغلب از مسئولین کشوری و لشگری هستند در مواردی درگوشی حرف می‌زنند که گمان می‌رود واکنشی به سر و صدای ایجاد شده باشد. 
به گزارش ایرنا، سر و صدای در پایان سخنرانی سید حسن خمینی کمتر شنیده می‌شد. 
سید حسن خمینی: انقلاب موجب ایجاد مودت و برادری در جامعه ایران شد
یادگار امام گفت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایجاد مودت و مهربانی میان توده‌های مردم است.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی صبح امروز در مراسم بیست‌و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه ما نباید فراموش کنیم که سال‌های قبل انقلاب جامعه ما چندپاره بود اظهار کرد: امام (ره)، یارانش و مردم شریف ایران، انقلابی را در افق بزرگ در مودت، دوستی و برادری ایجاد کردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در سالروز ارتحال امام (ره) سخن گفتن از هرچیزی جز امام (ره) باطل است، افزود:‌ انقلاب اسلامی ما دو ویژگی مهم یعنی مردمی بودن و خدایی بودن را دارد.
یادگار امام با اشاره به اینکه باید تعریف کنیم که انقلاب خدایی به چه معنا است، گفت:‌ انقلاب خدایی، انقلابی است که ارزش‌های الهی بر آن حاکم است. این ارزش‌ها همان دستورات خداوند است که باید در جامعه حاکم شود.
سید حسن خمینی در بخش دیگری از اظهارات خود خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی یک حقیقت ناب الهی را برای مردمان به ودیعه آورده است. اینکه می‌گوییم انقلاب الهی است یعنی انقلاب اسلامی از ویژگی‌های بزرگی برخوردار است که عبارتند از هدایت، عزت، مودت و دوستی مردمان.
وی تصریح کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، به وجود آوردن عزت برای جامعه ما و جهان اسلام است. عزت امروز جامعه ما و امت اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و راه خدایی است. ویژگی دیگر این انقلاب ایجاد مودت و مهربانی میان توده‌های مردم است.



تاریخ انتشار : 14 خرداد 1395, 11:03



» اخبار مرتبط:

  • غایب بزرگ مراسم ارتحال امام (ره) +عکس
  • اعزام 250 زائر گچسارانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)
  • رئیس مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفت.
  • فرماندار بویراحمد: 9 دی نباید به قشر خاصی اختصاص داده شود،
  • با ممنوع التصویری نمی‌توان کسی را محدود کرد/امیدواریم شاهد صداوسیمایی بازتر و بهتر از گذشته باشیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟