مشروح اخبار


» زمین‌خواری 60 هکتاری در یکی از مناطق اطرف یاسوج/ ساخت‌وساز در بهترین زمین‌های کشاورزی



کاظمی در ادامه گفت: در حال حاضر نیز کارهای غیر قانونی در استان در زمینه تغییر کاربری‌ها و همچنین‌ تخریب‌ها و تصرف‌ها انجام می‌شود که مسؤولان مربوطه باید عزمی برای برخورد با این اقدامات داشته باشند.

 

این مسؤول گفت: نمونه‌های زیادی برای تصرف‌ها وجود دارد که در جلسه آینده به صورت مستند آن‌ها را ارائه خواهیم کرد.


سید حسین کاظمی بعد از ظهر امروز در نشست با مسؤولان دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای بیرون کردن واحدهای شن و ماسه از بستر رود بشار زحمات زیادی کشیده شد.

 

وی با یادآوری زحماتی که صابری استاندار سابق برای این کار متقبل شد، بیان کرد: برای برخورد با چنین مواردی به هیچ وجه نباید مصلحت اندیشی کرد.

 

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در هیچ جای کشور رسم بر این نبود که از بستر رودخانه‌ها شن و ماسه برداشت شود که این کار در استان ما انجام می‌شد و با کنار گذاشتن مصلحت‌ها سرانجام به این کار غیر قانونی در استان خاتمه داده شد.

 

کاظمی در ادامه گفت: در حال حاضر نیز کارهای غیر قانونی در استان در زمینه تغییر کاربری‌ها و همچنین‌ تخریب‌ها و تصرف‌ها انجام می‌شود که مسؤولان مربوطه باید عزمی برای برخورد با این اقدامات داشته باشند.

 

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، این مسؤول گفت: نمونه‌های زیادی برای تصرف‌ها وجود دارد که در جلسه آینده به صورت مستند آن‌ها را ارائه خواهیم کرد.

 

وی گفت: برای مثال در بهترین زمین‌های کشاورزی در مادوان و در بلکو تغییر کاربری‌هایی انجام می‌شود و یا برای مثال تصرف‌هایی که در منطقه بالاتر از سرنجل‌کل به میزان 50 تا 60 هکتار شاهدیم.

 

کاظمی گفت: یکی از مشکلات ما در استان به عملکرد شرکت‌های خدمات‌رسان برمی‌گردد که همکاری در راستای تغییر کاربری‌های غیر قانونی دارند.

 

وی بیان کرد: وقتی این شرکت‌ها به کسانی که به صورت غیر قانونی در اراضی ساخت و ساز کرده‌اند اشتراک آب و برق و گاز ارائه می‌دهند کمک به زمین‌خواری در استان است.



تاریخ انتشار : 18 خرداد 1395, 19:31



» اخبار مرتبط:

  • بازداشت ۱۵ کارمند منابع طبیعی استان تهران
  • برخورد نسنجیده شرکت آب و فاضلاب یاسوج
  • اسامی مدیران غایب در جلسات کهگیلویه و بویراحمد به وزارت کشور ارسال می‌شود
  • شوخی یک روزنامه با نمایندگان مجلس: کاش استاند‌ار ما عوض شد‌ه بود‌
  • مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:پیشرفت 35 درصدی مطالعات سد مارون 2
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟