مشروح اخبار


» استخدام در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بدون اطلاع رسانی/ بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در استخدام مستثنی است



با وجود آنکه نماینده مردم گچساران و باشت، در مورخ 5خرداد و پیش از آغاز به کار مجلس دهم اقدام به نوشتن نامه ای خطاب به روسای ادارات گچساران، باشت و نیز مدیران کل نموده و مطالبی را با آنها در خصوص بیکاری و رفع تبعیض ها در میان گذاشته و هشدار داده بود


چه کسی پاسخگوست؟

استخدام در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بدون اطلاع رسانی/ بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در استخدام مستثنی است

با وجود آنکه نماینده مردم گچساران و باشت، در مورخ 5خرداد و پیش از آغاز به کار مجلس دهم اقدام به نوشتن نامه ای خطاب به روسای ادارات گچساران، باشت و نیز مدیران کل نموده و مطالبی را با آنها در خصوص بیکاری و رفع تبعیض ها در میان گذاشته و هشدار داده بود ادارات و سازمان‌ها و ... جذب نیرو را صرفاً با مکانیسم استعلام، آزمون و روش‌های شفاف انجام دهند و هر روش غیر از این مذموم است و دقت شود در جذب نیرو، انسان‌های شایسته، خانواده‌های مستمندتر، خانواده‌هایی با تعداد بیکار بیشتر، متأهلین و کسانی که سن به‌کارگیری آنان در مرز قرار دارد در اولویت قرار داشته باشد. و این روش حتی شامل نیروهای موقت، روزمزد و مواردی از این قبیل باشد که تجربه گذشته نشان می‌دهد بیشترین روش تبعیض با استفاده از این روش بوده است.

در مورخ26خرداد ماه خبری مبنی بر برگزاری آزمون جهت استخدام 6 نفر نیروی (خانم) در قالب نیروهای پیمانکاری خدمات در بیمارستان بعثت نفت و گاز گچساران نقل محافل شد و بر اساس یک منبع موثق صحت جذب نیروی انسانی در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران مورد تایید قرار گرفت و گفته شد که به علت اینکه متقاضیان بسیاری به این بیمارستان مراجعه می نمایند بیمارستان بعثت خود تعدادی از افراد مراجعه کننده را انتخاب و آزمونی را برگزار نموده است.

این در حالی است که در نامه دکتر غلامرضا تاجگردون خطاب به مدیران قرار بر این بود نامه‌های ارسالی و تقاضا صرفاً توسط ادارات کار انجام پذیرد و ادارات کار هم مکلف به تهیه چارچوب منظم و شفاف برای انتقال تقاضا به ادارات و سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهند بود.

حال با توجه به برگزاری این آزمون و تذکر قبلی نماینده به مدیران جهت پیگیری حقوق تضییع شده مردم و متقاضیان شغل و اینکه کمتر خانواده‌ای را در گچساران می‌توان یافت که درگیر موضوع بیکاری فرزندان خود نباشد. و اینکه استخدام‌های این چنینی و بدون اطلاع رسانی بیش از هر چیز این خانواده‌ها و فرزندان آنها را آزار می‌دهد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا تذکر نماینده شامل بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز می شود یا بهداشت و درمان مستثنی است.

گفتنی است یک منبع موثق در گفت و گو با راک نیوز گفت: چون بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تحت نظارت شرکت ملی مناطق نفت خیر جنوب می باشد خود مستقیما" می تواند اقدام به جذب نیرو نماید.

بدیهی است این رسانه موضوع استخدام‌های این چنینی را به عنوان یک مطالبه به حق مردم در حیطه وظیفه خود، همچنان پیگیری و رصد خواهد کرد زیرا سؤالات و انتظارات بسیاری در این رابطه وجود دارد که از سوی مسئولان باید ‌پاسخ داد شود.



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1395, 23:19



» اخبار مرتبط:

  • نامه تاجگردون به مدیران گچساران و باشت/راهنمایی یا اتمام حجت؟
  • استخدام ۲۲۵ نفر در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد + رشته های مورد نیاز
  • برگزاری آزمون استخدامی بهداشت و درمان استان /600نفرجذب میشوند
  • کار را آن کرد که تمام کرد /تاج‌‌گردون خبر داد:موافقت وزارت نفت با استخدام دوهزار و 700 نفر
  • تبعیض و بی‌عدالتی در "شرکت نفت" به رنج جوانان افزوده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟