مشروح اخبار


» امام جمعه قلعه رئیسی:قوه قضائیه نسبت به فیش‌های حقوقی نجومی برخورد شدیدی کند



وی تاکید کرد: اولا مردم شما بدانید سران فتنه خواسته یا نخواسته به دنبال این بودند که شرایط امروز سوریه و عراق در ایران اتفاق افتد و ضربه فتنه گران در سال 88 از هشت سال جنگ تحمیلی در برخی از عرصه ها بیشتر بود و عده‌ای دنیا طلب، خود خواه، خود رای، ساده اندیش، مزدور و دشمن شاد کن برای انتقام از نظام اسلامی 8ماه کشور امام زمان را به آشوب کشاندند خون به دل مردم کردند و نسبت به ساحت مقدس امام حسین(ع) و عاشورا و امام راحل، مساجد و قرآن توهین کردند.


به گزارش ( سید حسن آرمند)خبرنگار راک نیوز از چاروسا؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه نخست به اسباب ورود به بهشت اشاره و تاکید کرد: ایمان و عمل صالح، تقوی و خدا ترسی، احسان نیکوکاری، ترک هوا پرستی، اطاعت و تبعیت از خداوند، صدق و راستی، اخلاص و اهتمام به نماز از مهمترین عوامل ورود به بهشت است که ما با توصیه به آنها راه رفتن به بهشت را آسان می کنیم.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه بیانات مهم مقام معظم رهبری در جمع استادان دانشگاه ها و شاعران را تبیین کرد.

صلواتی به روز 4تیرماه برابر 18رمضان اشاره و گفت: شب قدر است و شب قدر در فرهنگ قرآن و روایات از جایگاه بسی عظیم برخوردار است و شب قدر در قرآن برابر با هزار ماه دانسته شده و شب نزول قرآن، شب تعیین تقدیر و مقدرات و امورات یک ساله و شب مبارک معرفی شده است.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه از مردم خواست تا حرمت این ایام را حفظ کنند و در مراسمی که به مناسبت این ایام برگزار می شود شرکت کنند.

صلواتی به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره و عنوان کرد: مردم بدانید مواد مخدر در عواطف رفتار خلقیات و روحیات افراد نقش منفی و زیانباری دارد باعث افسردگی، اضطراب، بی‌بندوباری، خودکشی و متلاشی شدن شخصیت انسان می‌شود و همیشه از نیروی های امنیتی منطقه خواستم تا منطقه را برای عرضه مواد مخدر ناامن کنند و این بلای جانسوز و خانمان سوز را از خانواده ها دور کنند.

وی با بیان اینکه از تلاش کردن در راستای ناامن کردن این استان و شهرستان برای کسانی که مواد مخدر به جامعه می‌آورند جهاد است تبیین کرد: افراد زیادی و بسیار مشخصی نسبت به این امر اقدام می‌کنند که باید جلوی آنها گرفته شود.

صلواتی به شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه اشاره و اضافه کرد: شهید بهشتی یک الگوی شاخص مدیر انقلابی و متفکر زمان شناس و معمار قوه قضائیه کشور بود و مهمترین وظیفه قوه قضائیه پیشگیری از وقوع جرم است و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر عامل اصلی در پیشگیری از وقوع جرم است.

وی با بیان اینکه روح جامعه اسلامی عدالت و جامعه اسلامی با عدالت و قسط قوام پیدا می‌کند بیان کرد: بیشترین اهتمام مولی الموحدین علی(ع) استقرار عدل در جامعه و آن حضرت عدالت را مایه حیات اسلام و روح مسلمانی و جامعه اسلامی می دانستند و اولویت اول امیرالمومنین استقرار عدل الهی و اسلامی است و هدف اصلی از ارسال رسل و کتب همین اقامه عدل و قسط می باشد.

امام جمعه قلعه رئیسی از قوه قضائیه خواست تا نسبت به فیش‌های حقوقی نجومی برخورد شدیدی کند یادآور شد: مبارزه با فساد یک حرکت و رفتار علوی است و قاطعیت علوی را نیاز دارد و اگر با فساد مبارزه نشود پیامد آن اختلاس است و اگر مسئولان به فرمان رهبر انقلاب در چند سال پیش توجه می کردند و دیگر اختلاس های میلیاردی بوجود نمی آمد و دیگر فیش های نجومی بوجود نمی آمد.

صلواتی تبیین کرد: متاسفانه اخیرا در سخنرانی ها، روزنامه ها و سایت ها و گروه های مجازی و به طور خاص با روی کار آمدن دولت اعتدال عده ای به دنبال تطهیر سران فتنه سال 88هستند یا بعد از این که این ها از زندان آزاد می شوند به دیدار و به دلجویی از آنها به ملاقات آنها می روند و اظهار محبت می کنند و عده ای سپاه و اقدامات سپاه را می کوبند تا این سران خبیث فتنه گر را تطهیر کنند.

وی تاکید کرد: اولا مردم شما بدانید سران فتنه خواسته یا نخواسته به دنبال این بودند که شرایط امروز سوریه و عراق در ایران اتفاق افتد و ضربه فتنه گران در سال 88 از هشت سال جنگ تحمیلی در برخی از عرصه ها بیشتر بود و عده‌ای دنیا طلب، خود خواه، خود رای، ساده اندیش، مزدور و دشمن شاد کن برای انتقام از نظام اسلامی 8ماه کشور امام زمان را به آشوب کشاندند خون به دل مردم کردند و نسبت به ساحت مقدس امام حسین(ع) و عاشورا و امام راحل، مساجد و قرآن توهین کردند.

وی ادامه داد: منتظر روز انتقام هستیم تا برای همیشه جسد شیطانی فتنه گران بالاخص سران فتنه را برای همیشه در زباله ان تاریخ دفن نمایند و قوه قضائیه نسبت به فتنه گران و اینگونه افراد به صورت جدی برخورد شود.

وی در پایان به روز صنعت معدن اشاره و همچنین آزاد سازی فلوجه را به مردم عراق تبریک گفت.



تاریخ انتشار : 4 تیر 1395, 18:37



» اخبار مرتبط:

  • انتقادامام جمعه قلعه رئیسی از دولت ؛ دولت که با این همه امکانات و ثروت و معادن اعلام می‌کند پرداخت یارانه عذاب الیم است
  • تخریب شدن قلعه تاریخی قلعه‌رئیسی زنگ خطری برای مردم این شهر است
  • ردصلاحیت شدگان گذشته منتظر تایید صلاحیت نباشند
  • جمهوری اسلامی ایران پرچمدار ترویج فرهنگ ناب علوی در جهان است
  • مخالف مسئله اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نیستم
  • » اشتراک گزاری خبر

    • ا

    • 6 تیر 1395 14:35
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    اگه گپ نزني ايميري
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟