مشروح اخبار


» باند آزادي زندانيان با اسناد جعلي متلاشي شد



رئيس پليس آگاهي استان فارس از انهدام يک باند جاعل حرفه اي در اين استان خبر داد.

به گزارش  راک نیوز وبه نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سيروس حيدري" در خصوص نحوه فعاليت اعضاي اين باند گفت: ماموران پليس آگاهي استان با استفاده از شيوه هاي پليسي و اطلاعاتي متوجه شدند که اعضاي يک باند با اسناد جعلي اقدام به آزادي زندانيان مي کنند.

وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به اين پرونده در دستور کار قرار گرفت و ماموران با تحقيقات دريافتند که فردي به نام "م - ت" 51 ساله با همدستي افراد ديگري اقدام به جعل اسناد مي کنند.

رئيس پليس آگاهي فارس بيان کرد: ماموران پليس آگاهي پاتوق ها و رفت و آمد اعضاي اين باند را شناسايي و در يک عمليات دو نفر از اعضاي باند را دستگير کردند.

وي ادامه داد: در تحقيقات افراد دستگير شده مشخص شد که اعضاي باند از افراد معتاد و نيازمند، با دادن وعده هاي واهي سوء استفاده کرده و اسناد جعلي شده را به نام آن ها زده و از اين طريق يه اهداف خود دست مي يابند.

سرهنگ "حيدري" بيان کرد: با افشاي اين موضوع ماموران سه نفر ديگر از اعضاي باند را شناسايي و دستگير کردند و در تحقيقات از اين افراد نيز سرنخ هايي بدست آمد و مشخص شد اين افراد تبهکار با پرسه زدن در مقابل دادسرا ها آشنايان و اقوام زندانياني را که براي آزادي به سند احتياج داشتند را شناسايي کرده و پس از گرفتن پول با جلب نظريه کارشناسي اقدام به آزادي زندانيان مي کنند.

وي گفت: تحقيقات پليس پيرامون فعاليت اعضاي اين باند سرنخ هاي ديگري را در اختيار ماموران قرار داد و در نهايت يک مرد و يک زن ديگر که اعضاي اين باند بودند شناسايي و در بازرسي از مخفيگاه آن ها تعدادي اسناد جعلي به دست آمد.

رئيس پليس آگاهي فارس اظهار داشت: اعضاي اين باند هم اکنون در بازداشت به سر مي برند و تحقيقات از آن ها ادامه دارد.




تاریخ انتشار : 12 مرداد 1391, 15:20



» اخبار مرتبط:

  • دستگيري8 عضو باند تجاوز به زنان
  • " باند قوچعلي "، دزدان شبانه احشام دستگير شدند
  • انهدام شبكه سارقان عابر بانك هاي كشور توسط پليس فارس
  • انهدام باند اغفالگران دختران
  • زورگيران مسافركش درشيراز دستگيرشدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟