مشروح اخبار


» سوگواره دانش آموزی احلی من العسل در گچساران برگزار شد



آیین سوگواره 'احلی من العسل' به یاد الگوی جوانان و نوجوانان، حضرت قاسم بن الحسن (ع) شهید دشت کربلا با حضور هیات های مذهبی دانش آموزان، به صورت متمرکز در سطح شهرستان گچساران برگزار شد.


سوگواره دانش آموزی احلی من العسل در گچساران برگزار شد

آیین سوگواره 'احلی من العسل' به یاد الگوی جوانان و نوجوانان، حضرت قاسم بن الحسن (ع) شهید دشت کربلا با حضور هیات های مذهبی دانش آموزان، به صورت متمرکز در سطح شهرستان گچساران برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران در حاشیه برگزاری این آیین که در مصلی امام خمینی (ره) شهر گچساران برگزار شد در گفت و گو با راک نیوز گفت: امروز حدود 11 هزار دانش آموز پسر مقطع متوسطه دوره اول و دوم در 132 مدرسه سطح گچساران در سوگواره 'احلی من العسل' شرکت کردند.

سیدظهیرالدین پورالحسینی هدف از برگزاری این گونه آیین ها را انتقال فرهنگ عاشورایی به دانش آموزان عنوان کرد و افزود: سوگواره 'احلی من العسل' با حضور دانش آموزان پسر همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان گچساران برگزار شد.

وی تصریح کرد: تربیت یک امر تدریجی است و فضیلت ها و رذیلت ها به تدریج در افراد پدیدار می شود لذا برای نهادینه کردن ارزش های اسلامی و انتقال این ارزش ها به دانش آموزان باید هنجارها، نمادها و رفتارهای صحیح را در قالب آموزش های مداوم به دانش آموزان ارائه دهیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران با اشاره به ابعاد گسترده واقعه عاشورا اظهار کرد: باید واقعه عاشورا را از ابعاد فلسفی، عقلانی و احساسی مورد توجه قرار داد و به تبیین فرهنگ عاشورایی برای نسل جدید اقدام کرد.

گفتنی است سوگواره دانش آموزی 'احلی من العسل' در ششمین روز از ماه محرم سالروز بزرگداشت حضرت قاسم بن الحسن(ع) به عنوان الگوی دانش آموزان همزمان در سراسر کشور با حضور گسترده دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوره اول و دوم در مصلی امام خمینی(ره) شهر گچساران برگزار شد.



تاریخ انتشار : 17 مهر 1395, 13:48



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس گچساران
  • احداث اولین ایستگاه دانش آموزی تحقیقات هواشناسی کشور در گچساران
  • رییس آموزش و پرورش گچساران:یکهزار و 250کلاس درس و بیش از 25 هزار دانش آموز، آماده استقبال از سال تحصیلی جدید هستند.
  • آموزش پیشگیری از اعتیاد برای 3000دانش آموز گچسارانی
  • نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟