مشروح اخبار


» انتقاد مدیران ادارات کهگیلویه از عملکرد صدا و سیمای استان/چرا صدا و سیما باید برای مدیران ما تعیین و تکلیف کند؟



وی عنوان کرد: صدا و سیمای استان همواره در حق کهگیلویه اجحاف می کند و هرگاه در پخش برنامه ها کم آوردند گریزی به کهگیلویه می زنند.

کاظمی جو تصریح کرد: مگر می شود صدا و سیما از آسمان آمده باشد، کهگیلویه خودش برای شهرستانش تصمیم می گیرد، چرا صدا و سیما باید برای مدیران ما تعیین و تکلیف کند؟.


مدیران شهرستان کهگیلویه از عملکرد صدا و سیما نسبت به پوشش دهی برنامه های این شهرستان انتقاد کردند.

به گزارش راک نیوز از دهدشت ؛ شرمت الله حسینی پرور در نشست هماهنگی برگزاری مراسم"شور حسینی" در دهدشت خواستار همکاری همه نهادهای اجرایی در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم شد.

وی زمان برگزاری این مراسم را شام غریبان در میدان مرکزی دهدشت عنوان و خواستار فضاسازی مناسب توسط شهرداری و راه اندازی ایستگاه صلواتی با همکاری کمیته امداد و بهزیستی شد.

بخشدار مرکزی کهگیلویه در ادامه همچنین خواستار دعوت از هیات های مذهبی توسط اداره تبلیغات اسلامی شد.

سید ایرج کاظمی جو، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در ادامه این نشست گفت: این برنامه سال گذشته برگزار شد و ما نقدهایی بر آن وارد کردیم و امسال هم افزون برگذشته نقد بر آن داریم، این نقدها برای اصلاح کار است نه برای تخریب، اما متاسفانه از سوی صدا و سیما برای مدیران منتقد مکاتباتی با فرمانداری انجام شد.

وی عنوان کرد: صدا و سیمای استان همواره در حق کهگیلویه اجحاف می کند و هرگاه در پخش برنامه ها کم آوردند گریزی به کهگیلویه می زنند.

کاظمی جو تصریح کرد: مگر می شود صدا و سیما از آسمان آمده باشد، کهگیلویه خودش برای شهرستانش تصمیم می گیرد، چرا صدا و سیما باید برای مدیران ما تعیین و تکلیف کند؟.

سید محمد حسینی طلب، رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه نیز گفت: وقتی چنین برنامه ریزی هایی را میبینیم واقعا ناراحت می شویم.

وی عنوان کرد: تذکرات در برنامه سال گذشته کارساز نشد که امیدواریم پیشنهادات امسال ترتیب اثر داده شود و همه جوانب در این برنامه ملی در نظر گرفته شود.

حسینی طلب خواستار تلاش همه مسئولان در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم شد و گفت: لازم است که کارشناس ویژه ای برای اجرای این برنامه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اتفاقی افتاد که باعث ترس و دلهره مردم شد گفت: کنترل این برنامه در شب مشکل است و باید زمینه ای فراهم شود که در اثر رخدادی، نیرو انتظامی بتواند از عهده آن برآید.

سید لطف الله فروزان، مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه در ادامه این نشست بی توجهی صدا وسیمای استان به کهگیلویه را یادآور شد و گفت: برای صدا و سیمای گچساران یک واحد سیار به ارزش چهار میلیارد تومان فراهم شده و این در حالی است که صدا و سیمای کهگیلویه حتی یک دوربین ندارد.

وی با بیان اینکه تا کی این بی حرمتی ها باید ادامه داشته باشد، خواستار ارسال صورتجلسه از همه مدیران و ارسال آن به استانداری شد.

سیاوش زمان، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه با بیان اینکه علت بی مهری صدا و سیما به کهگیلویه چیست؟، گفت: هماهنگی ها باید با حضور فرمانداران باشد نه اینکه صدا و سیما خودش به تنهایی تصمیم بگیرد.

وی بیان کرد: صدا و سیمای استان سالی دو بار سراغ کهگیلویه می آید و آن هم وقتی که بویراحمد برنامه ای برای پوشش نداشته باشد.

زمان با بیان اینکه 70درصد مردم از عملکرد صدا و سیما ناراحت هستند، گفت: انتظار می رود صدا و سیما به خود بیاید و برای اجرای برنامه امام حسین(ع) بر شهرستان ها منت نگذارد.

کامران پاک منش، نماینده شبکه دنا خواستار همکاری همه ادارات در اجرای این مراسم شد و گفت: میدان مرکزی دهدشت بهترین مکان برای برگزاری این مراسم است و هر ساله این مراسم در این محل به بهترین نحو پوشش داده می شد.

وی اضافه کرد: این برنامه معنوی شب تاسوعا در لیکک، روز تاسوعا در لنده، عصر تاسوعا در چرام، و شب عاشورا در باشت به روی آنتن می رود./ایسنا



تاریخ انتشار : 19 مهر 1395, 09:03



» اخبار مرتبط:

  • پخش مراسم اربعین حسینی در دهدشت از شبکه های ملی
  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه : مدیران برای خبرنگاران نباید تعیین تکلیف کنند
  • برگزاری آیین تعزیه خوانی سنتی سوق در شهر دهدشت
  • انتقادیک مدیر دولتی ازعملکرد صداوسیمای استان کهگیلویه وبویراحمد+عکس
  • دعوت از رئیس مجلس برای شرکت در کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س)
  • » اشتراک گزاری خبر

    • علی

    • 21 مهر 1395 17:38
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    صدا سیما هم سیاسی شده متاسفانه
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟