مشروح اخبار


» بي هوشی به سبک این مرد رمال



مرد رمالي كه با تعارف آبميوه مسموم، افراد مراجعه‌كننده را بي‌هوش و پول و طلايشان را سرقت مي‌كرد، دستگير شد. alt

به گزارش راک نیوز به نقل از  جام‌جم، رسيدگي به اين پرونده 16 تير امسال با شكايت فردي عليه يك مرد رمال به اتهام كلاهبرداري در دستور كار پليس آگاهي استان البرز قرار گرفت.

شاكي گفت: همسرم به يك بيماري لاعلاج مبتلا بود و تلاش‌هايم براي درمان او نتيجه‌اي نداشت تا اين كه از طريق يكي از دوستانمان با مرد رمالي آشنا شديم و او با ادعاي درمان همسرم و نوشتن نسخه‌هايي، چند بار به خانه‌مان آمد و مبالغي پول از ما گرفت.

وي افزود: در اين مدت نسخه‌هاي مرد رمال هيچ تاثيري نكرد تا اين كه با او تماس گرفتم كه در اين مرحله ادعا كرد بايد آخرين نسخه‌اش را برايمان بنويسد و در قبال آن پول بيشتري خواست.

رمال، زوج جوان را بي هوش كرده بود

شاكي با اشاره به اين كه خود و همسرش از سوي مرد رمال بي هوش شده بودند، گفت: در آخرين ملاقاتمان با مرد رمال، او با ادعاي اين كه اجنه در خانه مان رفت و آمد مي‌كنند، به ما نوشيدني تعارف كرد تا از آسيب احتمالي در امان باشيم. پس از آن بي‌هوش شديم و وقتي بعد از چند ساعت به هوش آمديم، مشاهده كرديم اثاثيه خانه به هم ريخته و از مرد رمال خبري نيست و فهميديم او قصد سرقت اموال قيمتي‌مان را داشته، اما آنها را پيدا نكرده است.

شكايت‌ها، يكي پس از ديگري

در پي اين شكايت، چهره‌نگاري رايانه‌اي از رمال ميانسال انجام و جستجو براي دستگيري اين متهم آغاز شد.

در ادامه افراد ديگري با حضور در پليس آگاهي شكايت‌هايي را ارائه كردند. در بررسي اين پرونده‌ها معلوم شد همگي در دام يك مرد رمال گرفتار شده‌اند و او از آنها كلاهبرداري و پول و طلاهايشان را سرقت كرده است.

به اين ترتيب پاتوق‌هاي احتمالي متهم زير نظر گرفته شد تا اين كه ماموران روزهاي پاياني هفته گذشته هنگام گشتزني در جنوب شهر به راننده ميانسالي كه مقابل يك خانه توقف كرده و شباهت بسياري به رمال فراري داشت، ظنين شدند و او را دستگير كردند.

در بازرسي از خودروي وي نيز نسخه‌هاي خوشبختي و ديگر وسايل رمالي كشف و ضبط شد. در اين مرحله ماموران با استعلام از سوابق كيفري متهم متوجه شدند او چندي پيش نيز در پوشش رمالي مردم را فريب داده و از آنها كلاهبرداري كرده و به زندان افتاده و پس از آزادي، جرايم خود را از سر گرفته است.

اعتراف رمال حيله‌گر

متهم با اشاره به نحوه كلاهبرداري‌اش گفت: با ادعاي حل مشكل و درمان بيماري، افراد را فريب داده و با نوشتن نسخه‌هايي دروغين، مبالغي كلان از آنها پول مي‌گرفتم. در ادامه تصميم گرفتم مشتريانم را با تعارف نوشيدني مسموم، بي‌هوش و پول، طلا و اموال قيمتي‌شان را سرقت كنم.

متهم اضافه كرد: با اين ترفند طلا و پول چند زن و دختر جوان را سرقت كردم. درصدد بودم با ورود به خانه يكي ديگر از مشتريانم نقشه سرقتم را عملي كنم كه دستگير شدم.

با اعتراف رمال حيله‌گر به كلاهبرداري و سرقت اموال مردم، او با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي از متهم براي مشخص شدن ديگر جرايم او ادامه دارد. افرادي كه در دام اين رمال حيله‌گر گرفتار شدند، مي‌توانند با حضور در پليس آگاهي استان البرز در كرج، ميدان طالقاني شمالي از متهم شكايت كنند.




تاریخ انتشار : 18 مرداد 1391, 20:29



» اخبار مرتبط:

  • دستگيري سارقي كه با كلنگ گاو صندوق مي‌دزديد
  • سرقت طلا به بهانه شكار كبوتر
  • اعدام مردی که به پسران نوجوان تجاوز میکرد
  • شگرد زن خياباني براي سرکيسه کردن مردان!
  • سرقت طلاهاي 4 ميلياردي توسط خواستگار قلابي
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟