مشروح اخبار


» شگرد زن خياباني براي سرکيسه کردن مردان!



زن معتاد که با فريب مردان، آنها را با آبميوه مسموم بيهوش مي‌کرد و اموالشان را به سرقت مي‌برد هنگام سرقت از آخرين قرباني خود دستگير شد.
به گزارش مهر، اسفندماه سال 91 مردي با مراجعه به کلانتري 140 باغ فيض به مأموران اعلام کرد: دو روز پيش زني 30 ساله اي براي نظافت به خانه آورده شد، اما به بهانه دادن آبميوه مرا بيهوش کرد و زمانيکه به هوش آمدم متوجه شدم که کيف دستي حاوي پول و مدارک شناسايي ام سرقت شده است. با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع"سرقت به شيوه بيهوشي" و به دستور شعبه يازدهم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. مالباخته پس از حضور در پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: عصر 28 بهمن سال 91، مقابل شيريني فروشي در منطقه مرزداران با ماشين ايستاده بودم که زني 30 ساله اي تقاضاي کمک کرد و شروع به گريه و زاري کرد و عنوان داشت که بچه يتيم دارد و حاضر است تا در خانه هم کار کند. من نيز از روي ناآگاهي و دلسوزي وي را به خانه بردم. زمانيکه به خانه رسيدم، اين زن شروع به کار کرد و من نيز در حال استراحت بودم تا اينکه پس از گذشت حدود 30 دقيقه، ليوان آبميوه اي تهيه و برايم آورد که به محض خوردن مقداري از آن، بيهوش شدم. پس از گذشت دو روز زمانيکه به هوش آمدم، متوجه شدم که کيف دستي حاوي سه ميليون تومان وجه نقد، گوشي تلفن همراه و گذرنامه ام به سرقت رفته است. 
با آغاز تحقيقات، کارآگاهان پايگاه دوم آگاهي با بررسي پرونده‌هاي مشابه موفق به شناسايي تعداد ديگري از مالباختگان شدند که به همين شيوه و از سوي زن جواني مورد سرقت قرار گرفته بودند. يکي از اين مالباختگان نيز در اظهارات مشابهي به کارآگاهان گفت: 14 خرداد سال 92 زن جواني به بهانه مسير مستقيم سوار خودروي اينجانب شد و پس از مدت کوتاهي، تمايل به دوستي کرد. پس از مقداري چرخيدن در خيابان‌ها و صحبت کردن، اين زن درخواست نوشيدني کرد و من نيز دو آبميوه خريدم اما پس از نوشيدن مقداري از آبميوه، ظرف چند دقيقه بيهوش شدم. فرداي آن روز زمانيکه بيدار شدم، متوجه شدم که چند سکه طلا و سرويس طلاي خواهرم به ارزش تقريبي 20 ميليون تومان سرقت شده و از سوي مردم به بيمارستان منتقل شده ام. 
سرانجام ساعت 10 شب 14 شهريور امسال مأموران کلانتري 140 باغ فيض هنگام گشت زني در بلوار ميرزايي متوجه تجمع تعدادي از شهروندان شدند که قصد داشتند مانع از فرار زن جواني شوند. با حضور مأموران در محل، زن جوان قصد فرار از محل را داشت که از سوي مأموران دستگير و به کلانتري منتقل شد. در بازرسي از اموال همراه متهم، مأموران کلانتري 140 موفق به کشف تعدادي مدارک شناسايي متعلق به افراد غير از جمله يک گذرنامه شدند که با بررسي سوابق موجود در سيستم جامع پليس مشخص شد که گذرنامه داراي سابقه سرقت بوده و پرونده سرقت آن در پايگاه دوم آگاهي در حال رسيدگي است. 
متهم که خود را به نام"مريم حيدرزاده" معرفي کرده بود، منکر هرگونه سرقت شد و مدعي شد که گذرنامه متعلق به فردي است که تا چندي پيش با وي ارتباط دوستانه داشته و مدارکش به صورت امانت نزد او باقي مانده است! با انتقال متهم به پايگاه دوم آگاهي، کارآگاهان موفق به شناسايي هويت واقعي متهم به نام"زهرا. ح" شدند که داراي سوابق متعدد دستگيري است. 
همزمان با شناسايي هويت واقعي متهم، از مالباختگاني که به شيوه بيهوشي مورد سرقت قرار گرفته بودند نيز براي شناسايي متهم دعوت انجام شد و آنها نيز بلافاصله پس از مواجهه حضوري با متهم، وي را به عنوان سارق اموال خود مورد شناسايي قرار دادند."زهرا. ح" که پس از شناسايي هويت واقعي و مالباختگان چاره اي جز اعتراف نداشت، به ناچار لب به اعتراف گشود و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود 9 سال پيش از سوي همسرم که به مصرف موادمخدر اعتياد داشت، به مصرف هروئين اعتياد پيداکردم. از آنزمان و با وجود متارکه از همسرم، همچنان به مصرف مواد اعتياد دارم و تمامي پول و طلاهاي به دست آمده در سرقت‌ها را نيز صرف خريد موادمخدر کرده ام. 
سرهنگ کارآگاه ميرزکي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر، گفت: در حال حاضر رسيدگي به پرونده در مراحل اوليه است و متهم براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است. به همين خاطر از تمام شکات و مالباختگاني که بدين شيوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند دعوت مي‌شود تا براي شناسايي متهم و پيگيري شکايات خود به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان آزادي - خيابان زنجان شمالي مراجعه کنند.



تاریخ انتشار : 6 مهر 1392, 01:15



» اخبار مرتبط:

  • دستبرد کارگر فضاي سبز به ساختمان فدراسيون؛
  • سرقت 100ميليوني از مرد کارخانه دار با پوشش زنانه
  • شباهت «سمند» و « صمد» به قتل انجاميد!
  • کبوترها راز جنايت ساقي را فاش کردند
  • ارتباط با عروس جوان؛سارق ناشی را لو داد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟