مشروح اخبار


» دستبرد کارگر فضاي سبز به ساختمان فدراسيون؛



کارگر فضاي سبز سايت فدراسيون تيراندازي با سرقت سه تير و کمان گرانقيمت سفر ورزشکاران به مسابقات کلمبيا را لغو کرد.
15 تير امسال بر اساس اعلام حراست سايت ورزشي تير و کمان، سه دستگاه کمانِ متعلق به فدراسيون تير و کمان از سوي سارق يا سارقين سرقت و باعث عدم اعزام ورزشکاران به کشور کلمبيا شده است.
پرونده مقدماتي در کلانتري 133 شهرزيبا تشکيل و به دستور شعبه اول بازپرسي دادسراي ناحيه 5 تهران، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز رسيدگي به پرونده، کارآگاهان با مراجعه به محل خريد و فروش وسايل ورزشي سرقتي در خيابان منوچهري به تحقيق درباره مراجعه فرد يا افرادي براي فروش اموال مسروقه پرداخته و آموزش‌هاي لازم به همراه مشخصات تير و کمان‌هاي سرقت شده به کسبه محل داده شد تا در صورت مراجعه فرد يا افرادي در خصوص درخواست فروشِ تير و کمان‌هايي با مشخصات تيروکمان‌هاي سرقت شده، بلافاصله موضوع به آنها اعلام شود.سرانجام روز شنبه يکي از کسبه خيابان منوچهري طي تماس با پايگاه دوم پليس آگاهي عنوان داشت که فردي به وي مراجعه و درخواست فروش دو دستگاه تير و کمان را داشته اما به دليل نداشتن فاکتور خريد، از خريد آنها خودداري کرده است.کارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي به بررسي تصاوير به دست آمده از دوربين‌هاي مداربسته مغازه پرداختند. همزمان با بدست آمدن تصاوير دوربين‌هاي مداربسته و با توجه به شيوه و شگرد سرقت، نماينده سايت ورزشي تير و کمان نيز در پايگاه دوم حاضر و پس از مشاهده تصاوير، بلافاصله کارگر فضاي سبز سايت تير و کمان به نام"مجتبي. الف" شناسايي شد.
با شناسايي مجتبي، کارآگاهان با مراجعه به سايت تيرو کمان - محل ارتکاب سرقت - وي را ساعت هشت شب ديروز دستگير اما او در اظهارات اوليه منکر هرگونه سرقت شد.با انتقال متهم به پايگاه دوم پليس آگاهي، تصاوير به دست آمده از دوربين‌هاي مداربسته به متهم نشان داده شد که نهايتا لب به اعتراف گشود و به سرقت تير و کمان‌ها اعتراف کرد.متهم در اعترافات خود عنوان کرد: پس از سرقت، تير و کمان‌ها را در داخل سايت مخفي کرده ام. در ادامه کارآگاهان با مراجعه به محل سرقت موفق به کشف هر سه دستگاه‌هاي تير و کمان شدند که به صورت ماهرانه اي، توسط متهم مخفي شده بود.متهم در خصوص انگيزه سرقت به کارآگاهان گفت: هرکدام از تير و کمان‌ها نزديک به 20 ميليون تومان قيمت دارد و قصد داشتم تا با فروش آنها يک شبه پولدار شوم.سرهنگ کارآگاه جان پرور، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به وقوع سرقت‌هاي مشابه از سايت تير و کمان، متهم جهت انجام تحقيقات تکميلي و به دستور مقام محترم قضايي دادسراي ناحيه 5 تهران، در اختيار اين پايگاه قرار گرفته است.



تاریخ انتشار : 25 تیر 1392, 07:42



» اخبار مرتبط:

  • سرقت 100ميليوني از مرد کارخانه دار با پوشش زنانه
  • شگرد زن خياباني براي سرکيسه کردن مردان!
  • شباهت «سمند» و « صمد» به قتل انجاميد!
  • دستگيري سارقي كه با كلنگ گاو صندوق مي‌دزديد
  • راز قتل خانواده چهارنفره در گندمزار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟