مشروح اخبار


» ارتباط با عروس جوان؛سارق ناشی را لو داد!



image

رئيس کلانتري 107 فلسطين از دستگيري سارقي خبر داد که به شيوه تعارف آبيموه‌هاي مسموم، از راننده تاکسي سرقت کرده بود.

سرگرد ارسلان قاسم‌زاده در تشريح خبر دستگيري سارق اموال راننده تاکسي، گفت: در ساعت 23، بيست و نهم تيرماه امسال فردي به نام «سيروس» به ماموران گشت کلانتري 107 فلسطين مراجعه و عنوان کرد که در ترمينال در حال مسافرکشي بوده که توسط مردي جوان مورد سرقت قرار گرفته است.

وي افزود: مالباخته در اظهارات خود عنوان داشت: مرد جواني را به عنوان مسافر، سوار خودرو کردم، اين مرد آبميوه تعارف و دقايقي بعد از نوشيدن آن بيهوش شدم و زماني که به هوش آمدم، متوجه سرقت تلفن‌همراه و مبلغ پنج ميليون و 800 هزار تومان شدم.

رئيس کلانتري 107 فلسطين با بيان اينکه پس از بررسي اظهارات مالباخته و اطمينان از صحبت‌هاي او، پرونده‌اي در رابطه با سرقت با استفاده از مواد بيهوش‌کننده تشکيل شد، گفت: رسيدگي به اين موضوع در دستور کار قرار داشت تا اين که ماموران دريافتند که گوشي تلفن‌همراه مالباخته روشن است و با کمک عروس شاکي، هويت سارق که «صادق» نام داشت، شناسايي شد.

قاسم‌زاده با بيان اينکه سارق در تماس‌هاي تلفني خود با زن جوان ارتباط برقرار کرده و در قراري صوري منتظر اين زن بود، گفت: سرانجام در حالي که سارق فکر مي‌کرد زن جوان در سر قرار حاضر شده، در اقدام غافلگيرانه دستگير شد.




تاریخ انتشار : 9 مرداد 1392, 07:34



» اخبار مرتبط:

  • شگرد زن خياباني براي سرکيسه کردن مردان!
  • دستگيري سارقي كه با كلنگ گاو صندوق مي‌دزديد
  • سرقت 100ميليوني از مرد کارخانه دار با پوشش زنانه
  • زورگيران مسافركش درشيراز دستگيرشدند
  • سرقت مسلحانه براي 50 هزار تومان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟