مشروح اخبار


» پیام فرماندار شهرستان کهگیلویه به مناسبت 14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد



پیام فرماندار شهرستان کهگیلویه به مناسبت 14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد "بسم الله الرحمن الرحیم " چهاردهم خرداد، سالروز رحلت مردی از تبار خورشید است؛ مردی که با ایمان قوی به خدا و تمسک به سیره ائمه معصومین(ع) توانست با برنامه ای حساب شده، پایه ای مستحکم و الهی برای این انقلاب طرح ریزی نماید و تا تاریخ زنده است اندیشه، گفتار و منش آن بزرگوار زنده خواهد ماند.


پیام فرماندار شهرستان کهگیلویه به مناسبت 14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد

 

"بسم الله الرحمن الرحیم "

چهاردهم خرداد، سالروز رحلت مردی از تبار خورشید است؛ مردی که با ایمان قوی به خدا و تمسک به سیره ائمه معصومین(ع) توانست با برنامه ای حساب شده، پایه ای مستحکم و الهی برای این انقلاب طرح ریزی نماید و تا تاریخ زنده است اندیشه، گفتار و منش آن بزرگوار زنده خواهد ماند.

امام راحل قیام پانزدهم خرداد را چشمه انقلاب و سرآغاز قیام بزرگ ملت ایران بر علیه حكومت مستبد طاغوت می دانستند؛ این قیام به عنوان مبدأ نهضت اسلامی مردم ایران لقب گرفت و به اسلام ناب محمدی(ص) حیاتی دوباره بخشید و امروزه آوازه این انقلاب از مرزهای ایران خارج و به سایر کشورهای اسلامی صادر گردیده و موجب بیداری ملت ها شده است .

درتقویم هر ملتی روزهایی وجود دارد که به دلیل اوج همدلی و همصدایی مردمانش، ارزشمند و به یاد ماندنی هستند و در تاریخ کشور ما ۱۵خرداد یکی از آن روزهاست که امام راحل(ره) آن را بسیار ارزشمند دانست و 14 خرداد 68 ،سالروز ارتحال ملكوتي معمار کبیر انقلاب حضرت امام خميني(ره)، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و روز وداع ملتی با مقتدای خویش است.

روزی که پیر و جوان صاحب عزا شدند. اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دل‌ها، احیا گر اسلام ناب محمدی، قافله سالار پانزده خرداد خونین حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را تسلیت و تعزیت عرض نموده و در پایان از همه مردم ولایتمدار شهرستان کهگیلویه دعوت می نمایم تا در مراسم هایی که جهت گرامیداشت این ایام برگزار می گردد شرکت فرمایند.

 

علی پوزش

فرماندار کهگیلویه



تاریخ انتشار : 13 خرداد 1396, 19:01



» اخبار مرتبط:

  • وقتی در روز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ادارات چاروسا از نصب یک پرچم مشکی یا نصب یک بنر سرباز می زنند+تصاویر
  • تاجگردون واولین نطق رسمی /سخنران مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب
  • اعزام 250 زائر گچسارانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد
  • در سوگ غروب آفتاب دل های جمارانی همه از غم هجر بی تاب است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟