مشروح اخبار


» استاندار فارس در جمع مردم شهرستان لنده: روحیه مردم‌داری و دین‌مداری از مهمترین ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده



استاندار فارس با اشاره به انتخاب رهبر معظم انقلاب بعد از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: انتخاب رهبری مرهمی بر دل‌های محزون ملت انقلابی ایران بوده که تا به امروز در بزنگاه‌های مختلف این کشور را از طوفان‌های متلاطم به سلامت عبور داده است.


استاندار فارس با اشاره به انتخاب رهبر معظم انقلاب بعد از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: انتخاب رهبری مرهمی بر دل‌های محزون ملت انقلابی ایران بوده که تا به امروز در بزنگاه‌های مختلف این کشور را از طوفان‌های متلاطم به سلامت عبور داده است.

به گزارش راک نیوز از شهرستان لنده ؛سید محمدعلی افشانی در جمع مردم شهرستان لنده با اشاره به ویژگی‌های متقین در خطبه همام نهج‌البلاغه گفت: عدالت یکی از شاخصه‌های امام علی(ع) بوده که در نهج‌البلاغه و سخنان و حکمت‌های آن امام بزرگوار بیش از همه به آن توجه و پرداخته شده است.

وی افزود: از امام علی(ع) پرسیدند عدل بهتر است یا بخشش، امام فرمودند«عدل بهتر است چراکه عدل برای عموم بوده و بخشش و جود تنها یک عده خاص را و جود و بخشش می‌تواند گروهی از جامعه را در بگیرد».

استاندار فارس در ادامه با تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و 15 خرداد تصریح کرد: اتکا به خداوند متعال و توجه به روحیه مردم‌داری و دین‌مداری از مهمترین ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده که انقلاب اسلامی را بنا نهاده است.

افشانی یادآور شد: انقلاب اسلامی شگفت‌انگیزترین انقلاب در قرن معاصر بوده که امام با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و وحدت کلمه ملت ایران به وقوع پیوست و آزادی و آزادگی را نسیب ملت ایران کرد.

وی خاطر نشان کرد: روحیه آزاد اندیشی و آزادگی امام خمینی(ره) بوده که باعث شد ملت ایران بر سرنوشت خود حاکم شده و ایران اسلامی امروز به عنوان یک ابرقدرت جهانی شناخته شود.

استاندار فارس ادامه داد: پس از ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) دنیا احساس می‌کرد که ایران و انقلاب به پایان خط رسیده ولی دوراندیشی امام و اقدام به موقع در انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبری ایران اسلامی این کشور را در برابر تهدیدها و توطئه‌ها بیمه کرد و خیال خام و شوم دشمنان را به یأس و نا امیدی تبدیل کرده است.

افشانی با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز ما مرهون راهنمایی‌ها و هدایت‌های بی نظیر رهبر معظم انقلاب بوده که با درایت و تیزبینی و هوشیاری در بزنگاه‌های مختلف با هدایت درست و آگاهانه از هر گذرگاهی عبور کرده‌ایم.



تاریخ انتشار : 15 خرداد 1396, 13:51



» اخبار مرتبط:

  • تکرار یک حادثه؛ اختلال در سخنرانی سید حسن خمینی در مرقد امام
  • اعزام 250 زائر گچسارانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)
  • غایب بزرگ مراسم ارتحال امام (ره) +عکس
  • آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) روز 14 خرداد در گچساران برگزار ‌می‌شود
  • رئیس مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفت.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود