مشروح اخبار


» همایش تکیه بر شناخت در شهردهدشت برگزار شد.



به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه همایش تکیه بر شناخت برسی تاثیرات مخرب اختلال استرس پس از سانحهptsd براسیب دیدگان جنگی در شهر دهدشت برگزار شد


به گزارش راک نیوز،صبح امروز با حضور گسترده ایثارگران همایش تکیه بر شناخت برسی تاثیرات مخرب اختلال استرس پس از سانحهp.t.s.d براسیب دیدگان جنگی در سالن اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

 

سید کمال الدین دولتخواه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت؛8 سال دفاع مقدس یکی از برگ های زرینی ملت ایران بوده که در جهت دفاع از کیان،ناموس ،فضائل بشری و خاکشان در مقابل دشمنان ایستادند و بعضی از آنها شهید که امروزه مدال افتخار ایران هستند و بعضی جانباز و آزاده که اگر امروز ایران امنیت دارد ،اگر ایران به توسعه رسیده و اگر امروزه ایران سربلند کرده در مقابل تمام دشمنان ایستاده ،به خود می بالید مدیون جانفشانی این بزرگواران است.

 

وی افزود؛یکی از وظایف ذاتی نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و می طلبد ما همایش های مختلف را برگزار کنیم پیرامون مشکلات ایثارگران و امروز خوشحالیم که همایش تکیه بر شناخت برگزار کردیم چون که سلامت و امنیت مهمترین شاکله زندگی امروزی انسان است .

 

دولت خواه در ادامه افزود؛این همایش کمک می کند همسران عزیز جانباز به چه نحو با جانبازان برخورد داشته باشند،چه جوری می تواند فضای آرامش را در منزل برای این قشر و خانواده ایجاد کنند.

 

در این همایش دکتر مهربان متخصص اعصاب و روان مطالب مورد نیاز و اثر گذار را بیان کرد و در پایان این همایش به سوالات ایثارگران و خانواده های این قشر ارزشمند جواب دادند.

 



تاریخ انتشار : 13 شهریور 1396, 13:31



» اخبار مرتبط:

  • همایش ((تکیه بر شناخت))برسی تاثیرات مخرب اختلال استرس پس از سانحه«ptst» بر آسیب دیدگان جنگی در شهر دهدشت برگزار می شود
  • رایزنی های بی نتیجه ریاست بنیاد شهید/ ریاست به دولتخواه رسید
  • همایش دوچرخه سواری در گچساران برگزار شد
  • بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه برگزارمیکند:همایش امامزاده نورالدین و 26 شهید سادات شهرستان کهگیلویه در چاروسا
  • برگزاری همایش یاد یار مهربان در دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟