مشروح اخبار


» سوگواره" احلی من‌ العسل" در قلعه رئیسی برگزار شد+ تصاویر



سوگواره" احلی من‌ العسل" در قلعه رئیسی برگزار شد.


به گزارش راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند؛ 

 ظهر امروز همزمان با سراسر کشور و با حضور امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش، مدیران آموزش و پرورش و دانش آموزان مدارس شهر قلعه رئیسی سوگواره احلی من العسل برگزار شد.

این برنامه به صورت عزاداری از میدان امام حسین(ع) تا مصلی شهر قلعه رئیسی برگزار شد و مراسم در مصلی این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام صلواتی در این مراسم با تسلیت ایام محرم عنوان کرد: دانش‌آموزان قاسم‌گونه به ولایت فقیه و امام حسین(ع) لبیک می‌گویند و تا آخر مطیع ایشان هستند و باید قدردان این دانش آموزان بود.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: شخصیت حضرت قاسم (ع) یک الگوی عملی و دینی برای دانش آموزان به حساب می آید و دانش آموزان می توانند با الگو برداری از این شخصیت بزرگِ صحرای کربلا مسیر سعادت و رستگاری را برای خود ترسیم کنند.

وی افزود: تبیین اهداف قیام عاشورا و الگو برداری جوانان و نوجوانان از فرهنگ استقامت و پایداری، ضمن تضمین زندگی سالم، آن ها را در برابر بسیاری از آسیب های اجتماعی حفظ می کند.

محمد شکوهی هم در این مراسم ضمن خیر مقدم و عرض تسلیت تاکید کرد: این سوگواره در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با هدف پاسداشت حماسه آفرینی‌های شهیدان نوجوان کربلا هب ویژه حضرت قاسم‌ بن علی(ع) برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا بیان کرد: سوگواره احلی من العسل همانند سال‌ های گذشته به‌ صورت همزمان در مدارس سراسر چاروسا برگزار شد و هدف از برگزاری آن آشنایی دانش آموزان با شخصیت حضرت قاسم بن الحسن (ع) یک نوجوان ۱۳ ساله است.

 



تاریخ انتشار : 5 مهر 1396, 17:27



» اخبار مرتبط:

  • سوگواره دانش آموزی احلی من العسل در گچساران برگزار شد
  • برگزاری مانور ایمنی و زلزله در مدارس قلعه‌رئیسی
  • تقدیر از معلمان قلعه رئیسی توسط امام جمعه+ تصاویر
  • آغازطرح هجرت با100دانش آموزدرقلعه رئیسی
  • معلم چاروسایی در روز معلم عازم زندان شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟