مشروح اخبار


» آتش سوزی گسترده انبار بزرگ باربری در خیابان تختی



یک انبار بزرگ باربری در خیابان تختی دچار آتش سوزی شد و خسارات زیادی ببار آمد. شدت آتش سوزی به حدی بود که شعله های آتش تا ده ها متر به آسمان برمی خواست و از کیلومترها دورتر دیده می شد.


یک انبار بزرگ باربری در خیابان تختی دچار آتش سوزی شد و خسارات زیادی ببار آمد.*

به گزارش خبرنگارحوادث راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی، شدت آتش سوزی به حدی بود که شعله های آتش تا ده ها متر به آسمان برمی خواست و از کیلومترها دورتر دیده می شد.

براساس این گزارش، با توجه به این که محل آتش سوزی در محدوده ی فروشگاه های تجاری واقع است به همین خاطر نیروهای آتش نشانی از 8 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه ساعت 5:04 دقیقه صبح امروز به اطلاع ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز رسید که بلافاصله نیروهای 8 ایستگاه آتش نشانی (5،7،3،18،14،19،9،12) به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروهای پشتیبانی با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، برای اطفا به موقع حریق به خیابان تختی، اعزام شدند.

ابوذر شاهدی فرمانده ارشد عملیات آتش نشانی شیراز که به همراه نیروهای عملیاتی تحت امر خود درمحل حادثه حاضر شده بود، در مورد وضعیت محل این آتش سوزی گفت: محل حادثه یک انبار بزرگ باربری، مملو از انواع لوازم از جمله البسه، اتصالات لوله، تخته،رنگ و ... بود که تقریبا تمامی سوله های این انبار به علت نامعلومی درکام آتش فرورفت.

وی افزود: هنگام رسیدن به محل حادثه، ارتفاع شعله های آتش که از یک دستگاه ده چرخ آغاز شده بود  به چندین متر می رسید و آتش سوزی به یک دستگاه کامیون دیگر و سوله های تجمع بار در داخل انبار گسترش یافته بود و به سرعت در حال سرایت به کارگاه های مجاور، بود.

شاهدی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ به دستگاه های تنفسی و تجهیزات فردی مجهز شدند و به وسیله چندین رشته لوله آب پرفشار آتش نشانی، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه و طی تقریبا یک ساعت عملیات نفسگیر موفق شدند شعله های سرکش آتش را مهار و کاملا خاموش کنند و از گسترش بیشتر آن جلوگیری به عمل آورند.

وی با اشاره به این که دراین آتش سوزی گسترده به هیچ کس آسیب جانی نرسید، تاکید کرد: باخاموش شدن آتش سوزی، محل حادثه جهت بررسی علت بروز این آتش سوزی و همچنین برآورد دقیق میزان خسارات وارده به کارشناسان آتش نشانی سپرده شد.

خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی به جای ماند.

 

 



تاریخ انتشار : 23 آذر 1396, 03:22



» اخبار مرتبط:

  • کولر آبی مغازه ای رادر خیابان نهضت، شیراز به آتش کشید
  • آتش سوزی یک بانک در خیابان تاچارا درشیراز
  • آتش سوزی کارخانه بسته بندی تیغ اصلاح صورت در شهرک صنعتی شیراز
  • آتش میهمان سرزده پارچه فروشی در شیراز !
  • ازکشف جسد مرد 40 ساله در منزل مسکونی تاآتش خفته در انبار چوب بیدار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟