مشروح اخبار


» آتش سوزی گسترده در کارخانه مواد پروتئینی درشیراز



نیروهای عملیاتی بی درنگ جریان برق و گاز محل حادثه را قطع کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مقابله با شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.لازم به ذکر است در کارخانه مذکور تعداد زیادی مخازن گازوییل و روغن صنعتی وجود داشت، که ..

آتش سوزی در کارخانه تولید مواد پروتئینی، آتش نشانان چهار ایستگاه آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.*

 

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی، وقتی شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در کارخانه مواد پروتئینی شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 17، 13، 3 و 14به همراه تانکر آب، خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 18:05 روز گذشته خود را به بلوار تفیهان رساندند.

به گفته مهدی زارع فرمانده ارشد سازمان آتش نشانی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، یک کارخانه تولید مواد پروتئینی دچار آتش سوزی شده و دود و شعله بسیار زیادی از درب و پنجره های سوله ها خارج می شد.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی درنگ جریان برق و گاز محل حادثه را قطع کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مقابله با شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.لازم به ذکر است در کارخانه مذکور تعداد زیادی مخازن گازوییل و روغن صنعتی وجود داشت، که نیروهای آتش نشان با سرعت عمل و مهارت خود از رسیدن آتش به این مخازن جلو گیری به عمل آوردند.

فرمانده ارشد سازمان آتش نشانی اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش همه جانبه آتش سوزی را تحت کنترل خود درآوردند و در یک عملیات نفسگیر شعله های سرکش آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان علت یابی آتش نشانی شیراز در دست بررسی است و نیروهای عملیاتی با تلاش خود از سرایت آتش به سوله های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.



تاریخ انتشار : 6 دی 1396, 19:07



» اخبار مرتبط:

  • کولر آبی مغازه ای رادر خیابان نهضت، شیراز به آتش کشید
  • آتش سوزی یک بانک در خیابان تاچارا درشیراز
  • آتش سوزی گسترده انبار بزرگ باربری در خیابان تختی
  • آتش سوزی عمدی خودرو سواری 206 درشیراز !
  • آتش میهمان سرزده پارچه فروشی در شیراز !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟