مشروح اخبار


» چاقوکشی در حاشیه حساس ترین مسابقه فوتبال درشهرممسنی +تصاویر



این بازی حساس با حضور تماشگران علاقمند و خونگرم فوتبال ممسنی در ورزشگاه شهید لشکری با سوت علی سام بهترین داور استان برگزار گردید ، این دیدار که تحت تاثیر رتبه هر دو تیم در جدول و شرایط انها در لیگ از حساسیت های ویژه ای برخوردار بود، باعث شد هر دو مربی از تمام توان خود در زمین بهره ببرند.


دربی نورآباد ممسنی در تاریج 22 دی ماه و از ساعت 14 در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فارس برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز ؛ این بازی حساس با حضور تماشگران علاقمند و خونگرم فوتبال ممسنی در ورزشگاه شهید لشکری با سوت علی سام بهترین داور استان برگزار گردید ، این دیدار که تحت تاثیر رتبه هر دو تیم در جدول و شرایط انها در لیگ از حساسیت های ویژه ای برخوردار بود، باعث شد هر دو مربی از تمام توان خود در زمین بهره ببرند.

تنها پانزده دقیقه بیشتر طول نکشید تا جوان اول تیم شریف بتن و آقای گل این رقابتها به زیبایی هر چه تمام تر و با ضربه سر دروازه امیر کبیر تیم دوم جدول را باز کند . امیر کبیر که در پنج بازی اخیر خود فقط یک بار دروازه اش را باز شده دیده بود، عوض کردن دروازه بان این تیم از اتفاقات عجیب این دیدار به شمار میرفت.

بعد از این گل شاگردان علی قهرمانی تلاشهای زیادی کردند تا بلکه دروازه شریف بتن را باز کنند. اما در این کار موفق نبودند . تا اینکه با این تک گل نیمه اول به پایان برسد.

در اواسط این نیمه بود که بالاخره سینا خواجه ی کار را به تساوی کشاند و در حالی که شرایط بازی جوری پیش میرفت که حتی گل پیروزی را به ثمر برسانند موفق نشدند در غیاب افشین عسکری این کار را تمام شده کنند رو خود را به صدر برسانند و با این تساوی در همان رده دوم ماندند. 

در اواخر بازی درگیری در پشت محوطه جریمه تیم امیرکبیر رخ داد که متاسفانه به تشنج کشیده شد و ادامه آن و در کمال ناباوری به نیمکت و  سکوهای هم کشیده شد و حتی در یک صحنه مربی یکی از تیمها به جای آرام کردن جو متشنج شده با گفتن جمله بزارید برای پایان بازی ؛ متاسفانه خوب از خجالت هم در آمدند، و از زیبایی فنی این دیدار کم کرد وآن را تحت شعاع خود قرار داد.
چاقوکشی در حاشیه حساس ترین مسابقه فوتبال درشهرممسنی +تصاویر
چاقوکشی در حاشیه حساس ترین مسابقه فوتبال درشهرممسنی +تصاویر

به گزارش راک نیوز ؛  اربده و چاقو کشی و ادامه دادن این درگیری در زمین فوتبال  آن هم در حضور روسای کمیته برگزاری مسابقات و کمیته  داوران و دیگر مدعوین که از مرکزاستان فارس برای تماشای این دیدار درممسنی حضوریافته بودند ، و درست زمانی که ریس هییت فوتبال جناب مجید رضایی تمام تلاش خود را برای گرفتن میزبانی برای تیم امید باران  و دیگر میزبانی های پیش رو دارد یک گام به عقب وشرم آور بوده و امیدواریم در شهری که مردمانش به داشتن  فرهنگ بالای آن شهره هستند دگرباره شاهد تکرار آن نباشیم./خبرنورآباد



تاریخ انتشار : 25 دی 1396, 04:28



» اخبار مرتبط:

  • جنجال و درگیری در دیدار زاگرس یاسوج وقشقایی شیراز
  • برتری فوتبال نفتی بر شهر آهنی ها/گیتی پسند دست خالی برگشت
  • «من»‌ها بازهم باختند! /شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن
  • نفت گچساران خوب می سوزاند/فرشید هتریک میکند
  • دوئل شهرداری‌ها‌ به نفع یاسوجی‌ها تمام شد/اعتراض بندری‌ها و لبخندهای افشاریان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟