مشروح اخبار


» معاون آبفای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: لزوم مصرف بهینه آب در ایام خانه تكانی/ افزایش محسوس مصرف آب مشتركین در ماه آخر سال




به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سید یعقوب فرجی صبح  امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصارف خانگی آب شرب در ماه‌ پایانی  سال افزایش می‌یابد اظهار داشت: انجام خانه‌تکانی باعث بالا رفتن مصرف بالای آب می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:  بالا رفتن میزان مصرف آب در ایام خانه‌تکانی باعث افت فشار و کمبود آب در برخی مناطق شهری می‌شود.

فرجی  یادآور شد: به همین دلیل ضروری است مشترکین  برای جلوگیری از افت فشار آب و هدر رفت آن  هنگام خانه‌تکانی در مصرف صحیح و اصولی این کالای با ارزش دقت بیشتری داشته باشند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد میانگین مصرف آب توسط مشترکین آبفای شهری را بیش از 180 لیتر در شبانه‌روز عنوان کرد و گفت: این میزان مصرف روزهای پایان سال و هنگان خانه‌تکانی  به صورت محسوسی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب هنگام خانه‌تکانی  عنوان کرد: رسانه‌ها  با اطلاع رسانی در این ارتباط می توانند  زمینه همکاری شهروندان را در مصرف بهینه آب فراهم آورند.

فرجی  بیان کرد: اصلاح برخی از روش‌های نادرست مصرف آب  از هدر رفت آب تا حدود زیادی جلوگیری خواهد شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به رغم مصرف بالای آب در  ایام پایانی سال، شرکت آبفای استان تدابیر لازم را برای به حداقل رساندن نوسان و افت فشار آب را  به کار خواهد بست.



تاریخ انتشار : 9 اسفند 1396, 13:37



» اخبار مرتبط:

  • 30درصد آب کهگیلویه و بویراحمد در شبکه آبرسانی هدر می‌رود
  • از ابتدای سال جاری تاکنون انجام گرفت انجام عملیات نشت‌یابی در 50 کیلومتر از شبکه توزیع آب شهرهای استان
  • فراخوان آبفای شهری برای تهیه کلیپ صرفه جویی آب
  • رئیس اداره آبفای سوق عنوان کرد:اجرای طرح همیار آب در مدارس ابتدایی شهر سوق
  • معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: اجرای 38 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟