مشروح اخبار


» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: آزادی خرمشهر به واسطه نیروی ایمان رزمندگان بود



فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزادی خرمشهر به واسطه اراده بالا و نیروی ایمان مثال زدنی رزمندگان ایران اسلامی بود.


به گزارش راک نیوز به نقل از ایرنا سردار یدالله بوعلی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت سوم خرداد در یاسوج اظهار داشت: فتح خرمشهر نصرت الهی بود و رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور مؤثری در عملیات بیت المقدس داشتند و رشادت های تحسین برانگیزی از خود نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه سوم خرداد روز سربلندی، مقاومت و پیروزی ایران اسلامی است، افزود: ملت ایران همواره در برابر دشمنان خود به پیروزی رسیده که نمونه بارز این پیروزی ‌ها نیز حماسه آزادسازی خرمشهر است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری ادامه دشمنی های آمریکا و متحدانش علیه نظام و انقلاب، بیان کرد: آنان چنین نکته مهمی را فراموش کرده اند که ملت ایران پشت دشمنان را در خارج از مرزهای کشور شکسته‌ است.

سردار بوعلی عنوان کرد: کشور و ملت ایران هیچگاه تسلیم زورگویی ها و زیاده خواهی های آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس ‌جمهوری دیوانه آن نخواهد شد.

وی ابراز داشت: در تمامی دوران ها ثابت شده که آمریکا تنها زبان زور می ‌فهمد و تاکنون نیز پاسخ محکم و کوبنده ای در سوریه، عراق و یمن دریافت کرده است.

سردار بوعلی گفت: عهدشکنی های آمریکا نسبت به ایران اسلامی تنها مربوط به دوره فعلی و یا زمان رئیس جمهوری «دونالد ترامپ» نیست.



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1397, 15:56



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: رزمندان اسلام در خارج از مرزها کمر استکبار و زورگویان را شکسته است
  • عزت و افتخار بدست آمده در فتح خرمشهر نتیجه اراده انسان های مسلمان
  • موج گسترده اعتراض ها در فضای مجازی به تحریف نام خلیج فارس توسط ترامپ
  • بیانیه سپاه پاسداران
  • فرماندار گچساران : سخنان رئیس جمهور آمریکا بر سر هیجانات احساسی بی مبنا است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟