مشروح اخبار


» رئیس بهزیستی کهگیلویه خبر داد برخورداری یک هزار و 252 خانوار کهگیلویه‌ای از خدمات حوزه اجتماعی بهزیستی



رئیس بهزیستی کهگیلویه گفت: یک هزار و 252 خانوار در این شهرستان از خدمات حوزه اجتماعی بهزیستی استفاده می‌کنند.

به گزارش راک نیوز،جهانگیر افشانده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه خدمات بهزیستی را در قالب 10 فعالیت دانست و اظهار داشت: این نهاد حمایتی در حوزه‌های پیشگیری،توانبخشی، اورژانس اجتماعی، مددکاری و..به جامعه هدف خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه مشاوره پیش از ازدواج و ارائه مشاوره ژنتیک را از جمله خدمات به زوج‌ها برشمرد و گفت: آزمایش‌های ژنتیک در دهدشت انجام و جهت بررسی به مراکز ژنتیک شیراز ارسال می‌شود.

وی افزود: بهزیستی علاوه بر پرداخت هزینه 55 هزار تومان برای مشاوره بالغ بر 150 میلیون تومان در این زمینه هزینه کرده است.

وی در تشریح عملکرد امور اجتماعی با بیان اینکه یکهزار و 252 خانوار زیر پوشش این حوزه قرار دارد، بیان داشت: سال 96 به دانشجویان زیر پوشش سه میلیارد و 276 میلیون ریال پرداخت شد.

وی از فعال بودن 50 مهد کودک در مناطق شهری و روستایی شهرستان خبر داد و گفت: به ازای یک وعده غذای گرم در سال سه میلیارد و 746 میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه در ارتباط با حوزه توسعه پیشگیری افزود : سه مرکز ترک اعتیاد نیمه اقامتی و سه مرکز درمان نگهدارنده با متادون و گروه معتادان گمنام و گروه نارانا در سطح شهر دهدشت برای مبارزه با معضل اعتیاد فعالیت می کنند و بیش از دویست میلیون ریال هزینه صدور یاری برگ و هزینه بیماران متظاهر مبتلا به اعتیاد را در سال 96 به مراکز نیمه اقامتی پرداخت نمودیم.

افشانده پرداخت 225 میلیون ریال کمک هزینه لوازم ضروری به زنان سرپرست خانوار و زنان بی‌سرپرست،هشت هزار و 200 میلیون ریال شهریه کودکان سه دهک پایین درآمدی زیر پوشش کمیته و بهزیستی،363 میلیون ریال هزینه سلامت جسمی و روانی زنان سرپرست خانوار و بی‌سرپرست،245 میلیون ریال ودیعه مسکن به زنان سرپرست خانوار و 394 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان را از دیگر عملکرد حوزه اجتماعی بهزیستی در سال گذشته عنوان کرد.



تاریخ انتشار : 24 تیر 1397, 15:05



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه خبر داد/ پرداخت و یارانه مستمری به یک‌‌هزار و 213 خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • حمایت بهزیستی کهگیلویه از89 نفردانشجوی معلول
  • 19درصد زنان سرپرست خانوار گچساران را زنان مطلقه تشکیل می دهد
  • زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بیمه اجتماعی می‌شوند
  • رئیس اداره بهزیستی باشت خبر داد:خرید بیش از 700 میلیون ریال تجهیزات پزشکی مورد نیاز مددجویان بهزیستی باشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟