مشروح اخبار


» پنج هزارمیلیارد ریال برای پروژه ها تعریف شد/هسته اصلی ماموریت ما امنیت و نشاط مردم/مدیران مشکل شناس باشند و پیشگیرانه عمل کنند/شرایط جدید دولت حرکتی نو است/میزخدمت در همه ادارات مستقر شود



علی محمد احمدی در شورای اداری استان گفت: با همه محدودیت ها و تهدیدهای دشمنان اما در این استان در چند ماه اخیر پنج هزار میلیارد ریال پروژه در بخش های زیربنایی راه، کشاورزی و خدمات تعریف شده است.

راک نیوز "وی با بیان اینکه، همه باید درک  صحیحی و چشم اندازعمیقی از شرایط  جدید کشور داشته باشیم، افزود: دولت برنامه ها و قالب های نو و جدید دارد و سیاست ها و اقدامات منطبق با شرایط جدید کشور شکل بنیادی به خود می گیرد و بر همین اساس باید کارکردمان را در استان با سطح ملی وفق دهیم.
 

وی با بیان اینکه به جای گزارش دهی باید به سمت اقدامات میدانی و عملی حرکت کنیم، افزود: مدیری که در شورای اداری وقت برای بیان مطالب می خواهد باید اعلام نماید که از جلسه قبلی تا این جلسه چه اقدامات عملی در حوزه کاریش انجام گرفته است.
 

** امروزه دیگر نیازی به مدیر منفعل نداریم

استاندار گفت: شرایط کشور فرق کرده است، نیازمند مدیر دغدغه دار، وقت شناس، کارآمد و متعهد با تفکری که بتواند تهدیدها را در میدان عمل خنثی سازد، هستیم.
 

احمدی با بیان اینکه به دنبال مدیریتی هستیم که متعهدانه و غیرتمندانه تلاش می کند و جریان خون شهدا را در رگ های خود دارد، افزود: اگر کسی نمی تواند با این مشی و روند حرکت کند خود را کنار بکشد، همانطوریکه آرام آرام با این روند به جلو می رویم.

** میزخدمت در همه ادارات مستقر شود

استاندار تاکید کرد: دولت با ساز و کاری نو و به سمتی حرکت می کند که حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مردم و مطالبات مردم بدون تبعیض و با کمترین هزینه و زمان ممکن انجام شود.
 

وی با بیان اینکه، باید خدمات و پاسخگویی به مطالبات مردم را به یک فضای غیرمستقیم و یا غیرحضوری از جمله میزخدمت، دفاتر پیشخوان و پست سوق داد، اظهار داشت: با تبعیض و فساد توصیه هر کسی باشد رحم نکنید، مردم کمبودها، تهدیدهای دشمنان و مشکلات را تحمل می کنند، اما تبعیض را تحمل نمی کنند.
 

استاندار تاکید کرد: قانون گرایی، اتکا به قانون و پیشرفت قانون و نهادینه کردن آن در همه امور و جوانب کارها روال کار مدیران باشد. 
 

احمدی با بیان اینکه، میزخدمت در استانداری مستقر شده است، گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان تا یک ماه آینده باید اقدام به استقرار میزخدمت کنند.

** صرفه جویی در انرژی و منابع و بیت المال سرلوحه کار قرار گیرد
 

استاندار با تاکید براینکه، صرفه جویی ۲۰ درصدی در انرژی (آب و برق) هزینه درست و بجا منابع مالی و بیت المال مورد توجه جدی مدیران باشد، افزود: تمام فیش های برق، آب و گاز دستگاه های اجرایی نسبت به مدت مشابه مقایسه می شود و باید با ۲۰ درصد کاهش و صرفه جویی همراه باشد.
 

احمدی تاکید کرد: موضوع انرژی های تجدد پذیر باید در دستور کار مسئولین قرار بگیرد.
 

** اخیرا پنج هزار میلیارد ریال پروژه در استان تعریف شد

استاندار بیان کرد: دولت به تمام توان برای پیشرفت امور و ساماندهی پروژه های عمرانی با برنامه و سیاست گذاری های نو حرکتی را آغاز کرده است که از جمله واگذاری طرح ها و پروژه ها به بخش خصوصی است و در این رابطه ۲۰ پروژه و طرح شاخص شناسایی و آماده برای واگذاری است.
 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در چند ماه اخیر در این استان فقط در حوزه های عمرانی، امور زیربنایی راه، آب و خدمات افزون بر پنج هزار میلیارد ریال اعتبار تعریف شده است که از اقدامات ارزنده ای می باشد که صورت گرفت است.
 

 وی  با بیان اینکه با تلاش دولت تدبیر و امید و به لطف پروردگار کمبود اعتبار نداریم، گفت: تنها نیازمند اهتمام، تلاش و پیگیری امور توسط مدیران هستیم.
 

**هسته اصلی مامورت ما امنیت و نشاط  مردم

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: هسته اصلی و مهم ماموریت و از وظایف مهم ما ایجاد امنیت مردم در همه زمینه ها و ایجاد شرایط نشاط و امید به مردم است.
 

احمدی با بیان اینکه، مدیران نباید تحت تاثیر القاعات دشمنان قرار بگیرند به مسئله دفاع مدیران از عملکرد دولت و دستگاه های اجرایی که متعلق به نظام است، تاکید کرد.
 

استاندار تاکید کرد: دستگاه های اجرایی همه باید پای کار باشند مشکلی در طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی نخواهیم داشت و با عملکرد خود از هفته دولت تا دهه فجر بارقه امید را در دل مردم زنده کنند.
 

وی با بیان اینکه با مردم صادق باشیم از بزرگنمایی دوری شود، تاکید کرد: نیازی به آمارسازی دروغین نداریم و باید واقعیت ها را بیان کرد و تاکنون استان ۵۰ درصد تخصیص عمرانی و ۴۵ درصد تخصیص بودجه جاری گرفته است.

** بازدید مدیران از شهرستان ها از حالت انفعالی خارج شود

استاندار تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان بطور مستمر از شهرستان ها بازدید داشته باشند و مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند و با فرمانداران در تعامل کامل باشند و گزارش کار ماهانه خود را در خصوص سرکشی از شهرستان ها به معاونین استانداری تحویل دهند.
 

وی تاکید کرد: مدیران همه خود را مدیر بحران بدانند، مشکل شناس باشند، پیشگرانه عمل و برای رفع موانع و مشکلات در همه امور مردم هم سو باهم  وجهادی عمل کنند.



تاریخ انتشار : 28 تیر 1397, 16:14



» اخبار مرتبط:

  • مدیران استان باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند
  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد: برنامه ریزی برای مدیریت بهره وری آب/شتاب در واگذاری طرح ها به بخش خصوصی/کسب مجوز تولید مرغ گوشتی
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مدیران جزیره‌ای عمل نکنند
  • ممانعت از کلنگ‌زنی پروژه‌های غیر‌کارشناسی در کهگیلویه و بویراحمد‌
  • لزوم انتخاب پیمانکاران توانمند/نظارت بر اجرای پروژه های عمرانی در استان تشدید می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟