مشروح اخبار


» طرح پایلوت سوادآموزی در شهرستان کهگیلویه اجرا شود



علی محمد احمدی در دومین جلسه شورای پشتیبانی سودآموزی استان گفت: طرح پایلوت سواد آموزی در شهرستان کهگیلویه اجرا شود و این طرح به تدریج در کل استان تعمیم یابد.

راک نیوز/رئیس شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: این طرح پشتیبانی وتامین اعتبار خواهد شد و به مراتب اعتبارات افزایش می یابد. 

احمدی با اشاره به اینکه در شرایطی که سواد آموزی در دنیا با فنون و روش نوین، پیشرفته و به صورت دیجیتالی وهوشمند صورت می گیرد، تاکید کرد: نباید برخی از افراد ما از کف سواد هم محروم باشند.

احمدی تصریح کرد: گزارش کاملی از نسبت دانش آموزان به معلمان و همچنین فضای فیزیکی و آموزشی موجود و نیازها در همه شهرستان ها تهیه و در جلسه بعدی شورای پشتیبانی ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در ارزیابی ۱۶ شاخص کشوری از هشت استان برتر کشور شناخته شد که در ۱۱ شاخص آن از میانگین کشوری هم بالاتر بود.

زارع پور افزود: تفاهمنامه ای آماده شده است که به زودی با فنی و حرفه ای و جهاد کشاوری به امضا می رسد و در این تفاهمنامه علاوه بر آموزش یادگیری محلی، مهارت و فن آموزی هم در کنار آن انجام و گواهی نیز صادر می شود.

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی که در استان با آموزش و پرورش استان همکاری داشتند مورد ارزیابی قرار گرفتند که چهار مورد اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اقامه نماز و صدا و سیمای استان برترین ها بودند که در این جلسه مورد تقدیر قرار گرفتند.



تاریخ انتشار : 14 مرداد 1397, 15:55



» اخبار مرتبط:

  • 96 درصد مردان کهگیلویه و بویراحمد باسواد هستند
  • میزان باسوادی در کهگیلویه وبویراحمد به 96 درصد رسید
  • 4میلیاردریال به اوقات فراغت دانش آموزان اختصاص یافت
  • در دومین روز از هفته مشاغل صورت گرفت :بازدید 60 نفر دانش آموز مدرسه شهید مصطفی خمینی از مر کز آموزش فنی و حرفه ای دهدشت
  • نام نویسی کلاسهای انتقال سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمدآغازشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟