مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت



استاندارکهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه اطلاع رسانی روز خبرنگار را به اصحاب قلم و رسانه تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز "علی محمد احمدی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه اطلاع رسانی به ویژه شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، روز خبرنگار را به اصحاب  رسانه  و صاحبان اندیشه و قلم استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفدهم مردادماه روز تقدیر از تلاشگران و پیشقراولان عرصه آگاهی و روشنگری و روز منادیان اندیشه و آزادی است.

این روز تجلیل از زحمات بي دريغ و مجاهدتهای خبرنگارانی است که بی هیچ چشم داشتی در راه توسعه و تعالی میهن گام برمی‌دارند و عاشقانه به روایت رخدادها و رویدادها بر اساس رسالت واقعی خود می پردازند.

خبرنگاران مصداق واقعی دفاع از حقوق شهروندی و تلاشگران جریان آزاد اطلاعات هستند که با انجام رسالت خطیر خود در راستای تبیین واقعیتها، خدمات و گاها بیان مشکلات،سعی در تزریق امید و ایجاد آرامش در جامعه دارند.

اصحاب رسانه وجدان بیدار و چشمان تیزبین جامعه هستند که همواره ارتقاء سطح آگاهي جامعه و تلاش در جهت توسعه همه جانبه را در سر می پروراندند.

این پیام می افزاید: اینجانب ضمن گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهداي عرصه خبر و اطلاع رساني ،به خصوص شهید والامقام محمود صارمي خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،فرارسيدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران سخت کوش و پرتلاش تبريک و تهنیت عرض نموده و عزت و توفیق روز افزون این عزیزان را در جهت انجام رسالت عظیم آگاهی بخشی و روشنگری از خداوند سبحان خواستارم.

امیدوارم صاحبان قلم و اندیشه همگام و همپا با مدیران و دلسوزان استان در راه توسعه و تعالی همه جانبه و اعتلای مسائل فرهنگی و پیشرفت روز افزون کهگیلویه و بویراحمد کوشا و ساعی باشند و در این راه مقدس بیش از پیش  سرافراز و سربلند باشيد.



تاریخ انتشار : 17 مرداد 1397, 17:46



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد:خبرنگاران در راه روشنگری و بیداری جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند
  • پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار
  • پیام تبریک فرماندار گچساران به مناسبت روز خبرنگار
  • تبریک فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟