مشروح اخبار


» نمایندگان دخالتی در کارم نمی‌کنند



 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا امروز هیچ نماینده‌ای از من سهم‌خواهی نکرده‌است و در کار من دخالتی نکرده است چرا که من تضمینی از آقایان برای محکم شدن پایه‌های مدیریتی خود نخواسته‌ام.

صابری پاسخگویی و همدلی مدیران با مردم و نماینگان را از ملزومات برشمرد و تصریح کرد: مدیر یک دستگاه بزرگ‌ترین حامی مردم بوده و اگر از خود ضعف نشان دهیم ضررهای زیادی را متحمل خواهیم شد چرا که اطلاعات ناقص اثر سوء بر جا می‌گذارد.

این مسئول ارشد استانی به مستندسازی ساختمان‌های دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: آفتی که همه جای کشور به چشم می‌خورد ساختمان‌های دولتی فاقد سند است که جهت مستندسازی تیمی را وضع خواهیم کرد تا در شش ماه دوم سال هیچ‌گونه اتاق دولتی فاقد سند نداشته باشیم.

صابری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌های حوزه کاری خود دانست و افزود: ضرورت پاسخگویی مسئولان به فرمانداران و بخشداران در هر شهرستان جهت پیشبرد اهداف عمرانی و کارهای مهم مردمی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این جلسه افزود: تا امروز هیچ نماینده‌ای از من سهم‌خواهی نکرده‌است و در کار من دخالتی نکرده است چرا که من تضمینی از آقایان جهت محکم شدن پایه‌های مدیریتی خود نخواسته‌ام  اما از همه شما مدیران خواستارم در جلسات اداری به صورت منظم حضور پیدا کنید تا تصمیمات بهتری را اجرایی کنیم.



تاریخ انتشار : 7 مهر 1391, 06:53



» اخبار مرتبط:

  • منابع استان 60 برابر ژاپن است / رشد اقتصادی ژاپن 160 برابر کهگیلویه و بویراحمد
  • عامل مرگ تدریجی ما دولت است
  • خودروهای پلاک قرمز بدون مأموریت اداری توقیف شوند
  • رفیق سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد ندارم/ اهل حاشیه و تیم‌داری نیستم
  • توصیه استاندار برای شورای شهر: یکی مثل سقاییان‌نژاد را برای شهردار انتخاب کنید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟