مشروح اخبار


» غدیری: از تقسم امتیاز با برق شیراز راضی نیستم



 

خبرگزاری فارس: غدیری: از تقسم امتیاز با برق شیراز راضی نیستم

 

جمشید غدیری پس از کسب نتیجه مساوی دو بر دو با برق شیراز در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌یک فوتبال ایران جام آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: روز به روز تیم شهرداری به هارمونی لازم دست پیدا می‌کند و در بازی‌های آینده نتایج بهتری از این تیم خواهید دید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به بازی این تیم مقابل برق شیراز و کسب نتیجه مساوی اشاره کرد و گفت: به هیچ وجه نسبت به این تقسیم امتیاز راضی نیستم هر چند برق شیراز بازیکنان خوبی جذب کرده و نسبت به گذشته تیم بهتری دارد.

غدیری به گل خوردن تیم خود از روی ضربات ایستگاهی اشاره‌ای کرد و افزود: هفته گذشته از روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم که باید این نقیصه را برطرف کنیم.

وی با بیان این که در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم که باید از این پس و در ادامه مسابقات قدر فرصت‌ها را بیشتر بدانیم، تصریح کرد: در بازی با ایرانجوان به این دلیل باختیم که نتوانستیم از 9 فرصت مسلم خود برای گلزنی استفاده کنیم و این قانون فوتبال است که اگر گل نزنی و قدر فرصت‌ها را ندانی نتیجه را به حریف واگذار خواهی کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به بازی این تیم در هفته آینده و در برابر استقلال صنعتی اهواز اشاره کرد و گفت: از قول من بنویسید این بازی را خواهیم برد و از همین جا به هواداران تیم قول خواهیم داد نخستین پیروزی خانگی این فصل را در برابر استقلال صنعتی کسب کنیم.




تاریخ انتشار : 8 مهر 1391, 08:48



» اخبار مرتبط:

  • شهرداری یاسوج باخت ،غدیری اخراج شد
  • حق پرسپولیس در برابر شهرداری یاسوج باخت بود
  • سرمربی شهرداری یاسوج از تماس‌های مشکوک پرده برداشت
  • کم زوری شهرداری در یاسوج/شهرداری1 ایرانجوان2
  • امیدوار به پلی آف/پاس همدان -شهرداری یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟