مشروح اخبار


» چهار پروژه ورزشی از محل اعتبارات نفت در شهرستان کهگیلویه در دست احداث است/جزییات



مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای چهار پروژه ورزشی در شهرستان کهگیلویه از محل اعتبارات وزارت نفت خبر داد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای چهار پروژه ورزشی در شهرستان کهگیلویه از محل اعتبارات وزارت نفت خبر داد.

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان بیان داشت :از محل هدایای خاص وزارت نفت ،چهار پروژه ورزشی در شهرستان کهگیلویه در دست اجرا و ساخت است .

علوی ضمن تشکر از حمایت و پیگیرهای هاشمی پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ادامه داد:پروژه چمن مصنوعی قلعه دختر ،چمن مصنوعی درغک ،چمن مصنوعی چنگلوا و سالن ورزشی دیشموک چهار پروژه در دست احداث اداره کل ورزش و جوانان استان از محل هدایای خاص وزارت نفت است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص وضعیت این پروژه ها نیز اظهار داشت:چمن مصنوعی قلعه دختر در زمینی به مساحت 1000 متر مربع ،اعتبار 500میلیون تومان ،پروژه چمن مصنوعی درغک با اعتبار 500 میلیون تومان و در زمینی به مساحت 1000 متر مربع ،چمن مصنوعی چنگلوا در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و اعتبار 500 میلیون تومان و سالن ورزشی شهر دیشموک در زمینی به مساحت 1152 متر مربع و اعتبار 850میلیون تومان توسط دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان در دست احداث است.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از پیشرفت فیزیکی 90 تا 100 درصد این چهار طرح عمرانی ورزشی خبر داد و اظهار امیدواری کرد این چهار پروژه در دهه فجر امسال با حضور مسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد .



تاریخ انتشار : 15 دی 1397, 14:39



» اخبار مرتبط:

  • هدفگذاری ساخت ۹ پروژه ورزشی در کهگیلویه/اجرای۴پروژه ورزشی در باشت
  • رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه: سالن ورزشی 1200نفری شهر دهدشت در هفته دولت افتتاح می شود
  • دو کلنگ ورزشی در کهگیلویه به زمین خورد
  • رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه: سالن ورزشی چنگلوا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
  • خبرهای ورزشی از کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟