مشروح اخبار


» ما باید وزیر اقتصاد، احمدی‌نژاد، و بهمنی را استیضاح کنیم.



raaknews: به گزارش فارس،‌ عوض حیدرپور نماینده مردم شهررضا در نطق میان‌دستور صبح امروز (یکشنبه) خود اظهار داشت: رئیس‌جمهور به مسئولان اجرایی نامه‌ای نوشته که این مسئولان در سراسر کشور لازم نیست با نمایندگان هیچ هماهنگی‌ای انجام دهند که این کار صحیحی نیست و آقای رئیس‌جمهور باید بداند نمایندگان، نماینده کل ملت ایران هستند و وظیفه دارند آنچه که به صلاح مردم است از پشت این تریبون بیان کنند.
وی به نشست خبری رئیس‌جمهور اشاره و تصریح کرد: رئیس‌جمهور در آن نشست خبری گفتند که الان وقت تسویه حساب سیاسی نیست و به مجلس و سپاه که نور چشم امام و مردم است و قوه قضاییه توهین کرد؛ آقای احمدی‌نژاد ما تسویه حساب سیاسی می‌کنیم یا جنابعالی؟
حیدرپور با اشاره به اعتراض عده‌ای از بازاریان تهران که منجر به تجمع شد، گفت: از خدمات نیروی انتظامی صمیمانه سپاسگزاری می‌کنید اما برخورد با مسئله ارز و مسائل اقتصادی حضور نیروی یگان‌ویژه در بازار نیست.
نماینده مردم شهررضا با تشکر از نمایندگان مجلس به دلیل خارج کردن موضوع استیضاح وزیر ورزش از دستورکار مجلس گفت: خدا را شکر که بحث استیضاح جمع شد؛ ما باید وزیر اقتصاد، احمدی‌نژاد، و بهمنی رئیس‌کل بانک مرکزی را در مجلس استیضاح کنیم.
وی اضافه کرد: مردم به دلیل مشکلات اقتصادی نگرانند، مردم نگران نان، پنیر، آب، ماست و لوازم التحریر و بیکاری و اشتغال هستند.
حیدرپور با تأکید بر اینکه نقدینگی بر کشور لجام‌گسیخته است، تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد نقدینگی را از 40هزار میلیارد به 400هزار میلیارد افزایش داده است و این یعنی یک رشد 10 درصدی در حالیکه رئیس جمهور پیشین نقدینگی را از 20هزار میلیارد به 40هزار تومان رساند و دولت را تحویل داد؛ آقای احمدی‌نژاد بطور شفاف به مردم و به مجلس دروغ می‌گوید.
عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس ادامه داد: آقای احمدی‌نژاد در قانون بودجه نرخ ارز را 1226تومان می‌نویسد اما تدبیری می‌کند که این نرخ به 3000تومان برسد.
وی با بیان اینکه اقدام دولت در مسئله ارز و دلار عرصه را برای سوداگران باز کرد، گفت که اگر در بازار 20میلیارد ارز بریزیم باز سوداگران مثل یک جاروبرقی همه آنها را جمع می‌کنند.
حیدرپور در ادامه تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور اینها تسویه‌حساب سیاسی نیست، بلکه ما به فلاکت اقتصادی افتاده‌ایم و اگر شما می‌گویید بازار ارز و مشکلات اقتصادی ربطی به اقتصاد ندارد پس وای بر ما که به شما رأی دادیم.



تاریخ انتشار : 16 مهر 1391, 17:44



» اخبار مرتبط:

  • احمدی‌نژاد به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به بن‌بست رسید
  • سئوال از رئیس جمهور به صلاح نیست
  • هفته سختی كه مجلس برای دولت رقم خواهد زد
  • وقتی دیدند کسی پاسخگو نیست تصمیم به سؤال از رئیس‌ جمهور گرفتند
  • استیضاح وزیر در صورت عدم عزل رئیس دانشگاه طبیعی خوزستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟