مشروح اخبار


» احمدی‌نژاد به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به بن‌بست رسید



 رئیس جمهور می‌خواهد امور قوه قضاییه، مجریه و مقننه را در دست بگیرد؛ ما نیز تفکرات غلط را از هیچ‌کسی نمی‌پذیریم و زیر بار زور نمی‌رویم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه امام راحل( ره) راه مبارزه با طاغوت را به ما یاد داد، گفت: رئیس جمهور می‌خواهد امور قوه قضاییه، مجریه و مقننه را در دست بگیرد؛ ما نیز تفکرات غلط را از هیچ‌کسی نمی‌پذیریم و زیر بار زور نمی‌رویم.

محمد سعید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات امروز رئیس جمهور در صحن علنی مجلس، افزود: احمدی‌نژاد دستش خالی است و چیزی جز تهمت و افترا در کارش نیست؛ من از نمایندگان قدیم مجلس هستم و تاکنون فاضل لاریجانی را نه دیده‌ام و نه حتی اسمش را شنیده بودم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رئیس جمهوری که خود را ازهمه مسلمان‌تر می داند رفتار‌هایی خارج از عرف و شرع دارد، ادامه داد: این چه رفتاری است که رئیس جمهور آن را در پیش گرفته است؟ اگر بر فرض مثال برادر من خلاف‌کار است و کار اشتباهی از وی سر زده به من مربوط نیست.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه صحبت‌های رئیس جمهور هیچ ربطی به مجلس و موضوع استیضاح نداشت، تصریح کرد: من امروز مخالف استیضاح وزیر کار بودم و تصمیم داشتم به وی رای مثبت دهم اما با تهمت‌ها و افتراهای احمدی‌نژاد به رئیس مجلس شورای اسلامی، من نظرم صد در صد برگشت و یکی از مخالفان سر سخت وزیر کار شدم.

انصاری، با بیان اینکه عملکرد فاضل لاریجانی هیچ ربطی به رئیس مجلس شورای اسلامی نداشت، خطاب به رئیس جمهور، افزود: آقای رئیس جمهور انصاف چیزی خوبی است، و نیاز است تا کمی انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی، با یادآوری رای بالای مجلس به استیضاح وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی، تصریح کرد: متاسفانه رئیس جمهور، مجلس را قبول ندارد، وی می‌خواهد امور قوه قضاییه، مجریه  و مقننه را در دست بگیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه امام راحل( ره) راه مبارزه با طاغوت را به ما یاد داد، گفت: رئیس جمهور می‌خواهد امور قوه قضاییه، مجریه  و مقننه را در دست بگیرد که این خود طاغوت است در حالی که امام راحل(ره) راه مبارزه با طاغوت را یاد داد بنابراین ما تفکرات غلط را از هیچ‌کسی نمی‌پذیریم و زیر بار زور نمی‌رویم.

انصاری، عنوان کرد: رئیس جمهور از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به بن‌بست رسیده است و می‌خواهد در پایان عمر دولت شکست زیادی نخورد و این فشارها را بر دوش قوه مقننه و قضاییه بیاندازد تا خود را از بار این شکست فجیع رهایی ببخشد.

رئیس کمیسوین انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: این چه شیوه‌ای است که برادر رئیس مجلس را با التماس و خواهش دعوت می‌کنند و بدون اطلاع، از وی فیلم‌برداری می‌کند؟ بدون‌شک احمدی‌نژاد می‌خواست اذهان مردم را مخدوش کند./



تاریخ انتشار : 16 بهمن 1391, 00:31



» اخبار مرتبط:

  • دعوت لاریجانی از احمدی نژاد برای صرف ناهار
  • ما باید وزیر اقتصاد، احمدی‌نژاد، و بهمنی را استیضاح کنیم.
  • باید با "بگم‌بگم"‌های رئیس‌جمهور برخورد می‌شد
  • اولین گروهی که به دغدغه‌های رهبری توجه نکردندبرخی نمایندگان مجلس بودندکه جرقه استیضاح را زدند.
  • شکایت فاضل لاریجانی از احمدی‌نژاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟