مشروح اخبار


» دستگیری مدیر صفحه اینستاگرام فارس شوتی توسط پلیس



رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری مدیر صفحه اینستاگرام فارس شوتی توسط این پلیس خبر داد. 

به گزارش راک نیوز از شیراز  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ؛ سرهنگ حبیب‌اله رجبلی از پایش کارشناسان این پلیس و اشراف کامل بر فضای مجازی با تشکیل پرونده قضایی علیه مدیر صفحه اینستاگرام فارس شوتی خبر داد.
این مسئول انتظامی گفت: کارشناسان این پلیس طی رصد اطلاعاتی خود موفق به شناسایی صفحه فارس شوتی که توسط جوان فسایی با هدف خرید و فروش کالای قاچاق ایجاد شده بود، خبر داد.
وی گفت: متهم با توجه به دستور قضایی شناسایی و به آن مرجع معرفی گردید که در بازرسی از منزل ایشان یک قبضه سلاح شکاری، مقداری مواد مخدر سنتی و تجهیزات ماهواره‌ای کشف و خودرو متهم که با استفاده از تجهیزات دودزا و غیره تجهیز گردیده بود، توقیف گردید.
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: متهم با مشاهده ادله این پلیس لب به اعتراف گشود و پرونده هم اکنون در مرجع قضایی در حال رسیدگی می‌باشد.
سرهنگ رجبلی به افرادی که با هدف جذب مخاطب و کسب شهرت در فضای مجازی مرتکب جرم می‌شوند هشدار داد و گفت: برابر قانون جرایم رایانه‌ای، تبلیغ، خرید و فروش کالاهای غیرمجاز در فضای مجازی ممنوع می باشد و به مرجع قضایی معرفی می‌گردند و اینگونه افراد بایستی از عواقب ارتکاب عمل مجرمانه خود آگاه باشند.
وی در خاتمه افزود: شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی اعلام نمایند.



تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1398, 08:21



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری عامل فروش مواد مخدر در شبکه‌های اجتماعی
  • فروش اینترنتی مواد محترقه در فارس
  • مدير كانال هتاك تلگرامی در فسا دستگير شد/دستگيری عامل انتشار تصاوير خصوصی افراد
  • دستگیری هکر صفحه شخصی یک دختر در فضای مجازی
  • چه کسانی تصاویر خصوصی دختر شیرازی را انتشار دادند؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟