مشروح اخبار


» گزینه جدید فرمانداری کهگیلویه کیست؟



در روزهایی که خبر ماندن یا رفتن استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد در هاله ای از ابهام بود و با تکذیب رسمی و تایید های غیر رسمی همراه بود به یکباره استعفای فرماندار کهگیلویه رسانه ای شد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز شهرستان کهگیلویه؛ نیکبخت که در کهگیلویه بزرگ در طی دوران مدیریتی اش همراهی فعالین سیاسی و افکارعمومی را بهمراه داشت عدم توجه به مشکلات کهگیلویه را نشانه ای برای خداحافظی با فرمانداری این شهرستان به روایت رسانه ها اعلام کرده بود.

اگرچه چند روز بعد این استعفاء نصفه نیمه تکذیب شد اما حضور وی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید وقدیم کهگیلویه و بویراحمد نشان از حضور وی در این جایگاه را داشت.
از آنجاییکه تغییرات در حوزه استانداری و مجموعه تابعه امری بدیهی است، ساعتی پیش یک منبع آگاه از رایزنی ها برای انتخاب فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه به خبرنگار راک نیوز خبرداد.
براساس این گزارش، فتاح محمدی ،معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دوره موسی خادمی گزینه پیشنهادی برای فرمانداری شهرستان کهگیلویه بوده است. 
فتاح محمدی در گفتگوی اختصاصی با راک نیوز ضمن تایید پیشنهاد فرمانداری کهگیلویه به خبرنگارما گفت : توفیق خدمت در کهگیلویه را نداشتم و از عدم پذیرش این مسئولیت خبرداد.
بهرحال باید منتطر ماند و دید کدام گزینه مورد نظر کلانتری راهی کهگیلویه گرمسیری خواهد شد.



تاریخ انتشار : 28 خرداد 1398, 08:33



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار شهرستان کهگیلویه تغییر کرد/جزییات
  • سرپرست فرمانداری بویراحمد منصوب شد
  • تغییرات در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتصاب معاون سیاسی آغاز شد
  • فرماندار گچساران منصوب میشود
  • گزینه فرمانداری کهگیلویه ،مدیرکل بازرسی استانداری شد+تغییرات درپدافند غیرعامل
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟