مشروح اخبار


» فوری / آمریکا سرنگونی پهبادش توسط سپاه پاسداران را تایید



صبح امروز روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از سرنگونی یک فروند پهباد آمریکایی در آسمان استان هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان هرمزگان؛ روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در نخستین ساعات بامداد امروز(پنجشنبه 30 خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک "امریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی  کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.
به گزارش راک نیوز،ساعتی بعد برخی رسانه ها به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شدند که آنها پهبادی در آسمان ایران نداشتند،اما توضیحات تکمیلی خبر که فرصت انکار را از آنها گرفته بود مجبور شدند ضمن تایید خبر سرنگونی پهباد خود با ادعایی واهی محل مورد اصابت قرار گرفتن آن را تنگه هرمز ومرزهای بین المللی معرفی کنند.
براساس این گزارش؛ یک مقام دولت ایالات متحده اعلام کرد پهپاد آمریکا در قلمرو هوایی بین‌المللی و در حالی‌که بر فراز تنگه هرمز در پرواز بود، مورد حمله قرار گرفت و سرنگون شد.

آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام دولت آمریکا نوشت که این پهپاد با موشک‌های زمین به هوای جمهوری اسلامی مورد حمله قرار گرفته و سرنگون شده است.

فوری / آمریکا سرنگونی پهبادش توسط سپاه پاسداران را تایید

 



تاریخ انتشار : 30 خرداد 1398, 07:29



» اخبار مرتبط:

  • جزئیات جدیدی از پهپاد سقوط کرده اسرائیلی
  • هدف پهپاد آمریکایی شناسایی زیرساخت‌های نظامی و اقتصادی ایران بود
  • یک پهباد آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه شکار شد
  • کیهان: تنگه هرمز را به روی آمریکا و عربستان ببندید
  • پهپاد «اسکن ایگل» هدیه سپاه به روسیه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟