مشروح اخبار


» 34 هزار گچسارانی در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون مشارکت کردند



رئیس مرکز بهداشت و درمان گچساران گفت: 34 هزار نفر از جمعیت این شهرستان از ابتدای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون تاکنون با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت، خانه های بهداشت و واحدهای سیار در این طرح مشارکت کرده اند.


به گزارش راک نیوز؛سهراب صیدی روز یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون، کلیه افراد بالای ۳۰ سال، زنان باردار و بیماران کلیوی باید برای ثبت فشار خون و کنترل‌های آینده به مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت خانه‌های بهداشت و واحدهای سیار مراجعه کنند.

وی افزود: برآورد جمعیت شهری و روستایی شهرستان بر مبنای سرشماری سال ۹۵، افرادی که سن آنها بیش از ۳۰ سال است و باید در این طرح شرکت کنند حدود 64 هزار نفر است که امیدواریم در مدت زمان تعیین شده با توجه به حساسیت موضوع همه این افراد به مراکز مستقر در شهر و روستا مراجعه و معاینه شوند.

صیدی یادآور شد: 54 ایستگاه در سطح شهرستان آماده ارائه خدمات رایگان در قالب طرح بسیج ملی ثبت فشار خون است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان گچساران تاکید کرد: کلیه خدمات ارائه شده در این مراکز رایگان است و متقاضیان با ارائه اطلاعات هویتی و کد ملی و شماره تلفن همراه خود می‌توانند همه روز در ۲ نوبت صبح و عصر به این مراکز مراجعه کنند.

«این طرح از ۱۷ خرداد تا ۱۵ تیرماه اجرا می‌شود و مردم می‌توانند در صورت تمایل با استفاده از دستگاه‌های خانگی نمایش فشار خون، در سامانه ثبت فشار خون به شیوه خود اظهاری به آدرس اینترنتی www.salamat.gov.ir در این طرح شرکت کنند»

 



تاریخ انتشار : 2 تیر 1398, 08:52



» اخبار مرتبط:

  • اجرای مناسب طرح بسیج ملی کنترل فشارخون با اطلاع رسانی محقق می شود /آغاز طرح بسيج ملي كنترل فشارخون در گچساران
  • 15 مرکز زیبایی غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد
  • ارائه مشاوره های رایگان سلامت به شهروندان شیرازی
  • با ثبت اینترنتی درخواست‌های مددجویان محقق می‌شود؛ حذف حضور فیزیکی مددجویان در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • کناره گیری یک مدیر کهگیلویه ای از سمت خود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟