مشروح اخبار


» هنرمند چرامی به نمایشگاه بین اللملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور دعوت شد



فرزند مددجوی کمیته امداد شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور دعوت شد.

به گزارش راک نیوز،  رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه چهارمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور از ۲۴ تا ۲۷ مردادماه امسال در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: حمیده اکبائیان فرزند مددجوی فعال در تولید صنایع‌دستی ساکن روستای بردیان شهرستان چرام، به نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی روستایی و عشایری تهران، جهت برپایی نمایشگاه دعوت شد. علی حسن مظاهری بابیان اینکه این مددجو هم‌اکنون غرفه محصولات صنایع‌دستی خود را در پارک گردشگری آبشار یاسوج دایر کرده است، افزود: صنایع‌دستی تولیدی این فرزند مددجو شامل انواع گلیم، جاجیم، آینه، کوزه‌های منقش به منسوجات دستی طرح‌های بومی، کلاه منجوقی و سایر موارد است. 
مظاهری تصریح کرد: به گفته خانم اکبائیان هم‌اکنون 19 مادر و دختر مددجو در شهرستان چرام در قالب کارگاه‌های خانگی تحت نظر او مبادرت به تولید صنایع‌دستی می‌کنند. 
وی افزود: خانواده این مددجوی فعال و کارآفرین برتر شهرستان چرام نیز در کنار او مشتاق به تولید صنایع‌دستی هستند و با وی همکاری می‌کنند؛ به‌طوری‌که هم‌اکنون خواهر و برادر کوچک‌ترش که دانش‌آموز هستند در غرفه او فعالیت دارند و برادرش (امیررضا) که در مرحله اول دانشگاه امام صادق(ع) پذیرفته‌شده، آرزوی خود را پذیرش نهایی در آن دانشگاه و پیشرفت در حوزه صنایع‌دستی عنوان می‌کند. 
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خانم اکبائیان خواهان همکاری همه حوزه‌های متولی صنایع‌دستی و ایجاد اشتغال است و می‌گوید در صورت حمایت تسهیلاتی، می‌تواند نماینده خوبی برای استان در نمایشگاه‌های بین‌المللی باشد و بستر مناسبی را برای ایجاد اشتغال بیشتر خانم‌ها و دختران مددجو ایجاد کند. 



تاریخ انتشار : 23 مرداد 1398, 08:55



» اخبار مرتبط:

  • 22اثر صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد به مرحله داوری دریافت نشان ملی راه یافت
  • نمایشگاه صنایع‌دستی استان‌های سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود
  • نمایشگاه صنایع دستی استانی در دهدشت برپا می شود/زمان و مکان
  • افتتاح سومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سوغات محلی در یاسوج
  • در حمایت از تولیدات داخلی؛نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان ها در گچساران آغاز به کار کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟