مشروح اخبار


» تفنگت را زمین بگذار؛ قتل وشکار بی رحمانه گونه های جانوری در کهگیلویه و بویر احمد



مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت : از متخلفین 2 قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز کشف شده و به مراجع قضایی معرفی شده اند

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وبه نقل از  اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد  - محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در بیست و ششمین روز از شهریورماه 98 از دستگیری 2 نفر متخلف شکار در منطقه حفاظت شده دنای شرقی خبرداد و گفت: هردو متخلف برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شده اند. 

جعفری نژاد در ادامه افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان بویراحمد پس از 4 ساعت پیاده روی و پایش  منطقه حفاظت شده دنای شرقی , موفق می شوند یک نفر متخلف را به همراه لاشه 20 قطعه کبک شکار شده دستگیر نمایند. 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: از این متخلف یک قبضه اسلحه ساچمه زنی مجاز کشف و ضبط گردید که به همراه پرونده برای اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال شذده است . 
جعفری نژاد از دستگیری متخلف شکار یک قلاده خوک وحشی (گراز) خبرداد و گفت: درپی گزارش مردمی مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان موفق می شوند, از یک دستگاه خودروی سواری, پوست یک قلاده گراز و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی غیر مجاز را کشف و ضبط نمایند. 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در ادامه افزود: برای هردو متخلف پرونده تشکیل شده  و به همراه آلات جرم مکشوفه جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شده اند



تاریخ انتشار : 26 شهریور 1398, 05:52



» اخبار مرتبط:

  • شکارچی کبک در کهگیلویه و بویراحمد 27 میلیون ریال جریمه شد
  • رئیس اداره محیط زیست شهرستان گچساران: شکارچیان متخلف در گچساران دستگیر شدند.
  • دستگیری متخلفین شکار کل در پارک ملی دنا
  • شناسایی و دستگیری متخلف شکار یک راس بز در خائیز
  • عشق به محیط زیست بالاتر از مهر برادری/ جوان بویراحمدی برادرشکارچی را لو داد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟