مشروح اخبار


» خدمات رسانی به نیروهای مناطق عملیاتی اولویت صنعت نفت



مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از مجتمع صنعتی گچساران دو عنوان کرد؛ خدمات رسانی به نیروهای مناطق عملیاتی از اولویت های مهم صنعت نفت است.


به گزارش راک نیوز؛احمد محمدی روز گذشته با حضور در بین کارکنان عملیاتی مجتمع گچساران دو (دشت بلوط ) با بیان اینکه کارکنان مناطق عملیاتی در صف مقدم پشتیبانی تولید هستند و خدمات رسانی ویژه به این نیروها از اولویت های مهم صنعت نفت است اظهار داشت : دغدغه اصلی مسوولان صنعت نفت، خدمات رسانی مطلوب به نیروهای مناطق عملیاتی است و بر اساس این نگرش و تفکر، دست اندرکاران امر نیز باید در راستای رضایت حداکثری این کارکنان گام بردارند.

وی ادامه داد: بایستی کلیه دغدغه های کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی بیش از گذشته از جمله در امور پرسنلی، اداری، خدماتی و سطح آموزش بهبود یابد تا این نیروها با میل و رغبت بیشتری به فعالیت در این حوزه ادامه دهند.

 در ادامه این بازدید مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از کارکنان بخش های مختلف مجتمع گچساران دو از جمله بخشهای شیمیایی،آزمایشگاه، بهره برداری، ایستگاه تقویت فشار ضعیف و نمکزدایی درخواست نمود تا مشکلات و تنگناهای موجود را بیان کنند که در این خصوص کارکنان این مجتمع ضمن گزارشی از فعالیت های خود، به بیان برخی از مشکلات شان از قبیل درمان، سمتهای سازمانی، جاده دسترسی، و پرداخت فوق العاده ها اشاره کردند.

همچنین در این دیدار مدیر عامل، مدیران وروسای ادارات فنی، عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مشکلات و تنگناهای پیش روی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را تشریح نموده و بیان کردند کلیه کارکنان و کارشناسان این شرکت علی رغم وجود برخی مشکلات که دشمنان در حوزه نفت ایجاد کرده اند ، لحظه ای از تلاش و کوشش خود در راستای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری و پویایی ایران اسلامی غفلت نخواهند نمود.

شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران با 10 واحد بهره بردار، هفت كارخانه نمك زدایی، 12 ایستگاه فشار و تزریق گاز، سه مجتمع بزرگ پالایشگاهی گاز و گاز مایع،سه مجتمع بزرگ پالایشگاهی گاز و گاز مایع، سیستم گاز آغار و دالان مستمل بر 12 دستگاه شیر گاه و لخته گیر مایع ، 6 واحد آبرسان، 110 تفكیك گر سرچاهی و بوستری، سه ایستگاه برق فشار قوی و بیش از هفت هزارو 500 كیلومتر خطوط لوله چهار تا 52 اینچ دارد.

برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید



تاریخ انتشار : 11 مهر 1398, 10:18



» اخبار مرتبط:

  • بهره برداری از ۶ پروژه روشنایی خورشیدی در شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران
  • سهم عمده ی نفت و گاز گچساران در تأمین درآمدهای اقتصادی کشور
  • مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران؛استفاده از توان داخلی و فناوری های نوین؛ ركن اصلی بهره‎وری در صنعت نفت
  • 17هزار نفر ساعت آموزش به کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران ارائه شد
  • بازدید دانشجویان دیلم از تاسیسات شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟