مشروح اخبار


» وزیر نیرو وارد کهگیلویه و بویراحمد شد



وزیر نیرو در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه های شهرستان بهمئی دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ، وزیر نیرو در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد ابتدا مورد استقبال استاندار و سایر مقامات استانی قرار گرفت و از پروژه‌های در حال احداث پست برق بهمئی و خط انتقال برق ۱۳۲ كيلوولت شاهد- بهمئی بازديد كرد.

خط انتقال برق ۱۳۲ كيلوولت شاهد- بهمئی، به طول ۴۵ كيلومتر به صورت باندل دو مداره در حال احداث است كه در مجموع ۱۳۱ دكل بزرگ فلزی خواهد داشت.
وزن ۱۳۱ دكل فلزی اين پروژه در كل بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ تن خواهد بود كه برای نگهداری پايه‌های دكل در مجموع هفت هزار تن بتن نيز مورد استفاده قرار می گيرد. 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این بازدید گفت: تامين برق مطمئن و پايدار در منطقه از مهمترين اهداف احداث اين خط انتقال به شمار می ‌رود.
حسین کلانتری ابراز داشت: برقدار كردن پست ۱۳۲ كيلوولت بهمئی و افزايش قابليت اطمينان و پايداری شبكه برق منطقه از ديگر اهداف اجرای اين طرح مهم به شمار می ‌رود. 
استاندار تصریح کرد: ارزش سرمايه گذاری اين طرح بزرگ ۶۸۰ ميليارد ريال است و این طرح با پيشرفت فيزيكي ۵۲ درصدی قرار است که بهار سال آينده مورد بهره‌ برداری قرار گیرد.


وزیر نیرو وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

 

وزیر نیرو وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

 




همچنين پست برق ۱۳۲ كيلوولت بهمئی نيز كه امروز مورد بازديد وزير نيرو قرار گرفت، با ظرفيت ۵۰ مگاولت آمپر و با ارزش سرمايه ‌گذاری ۱۸۰ ميليارد ريالی، توسط شركت‌های داخلی در حال انجام است.
اين پست برق كه عمليات اجرايی آن در سال جاری آغاز شده است به منظور افزايش ضريب اطمينان و توسعه شبكه برق جهت مشتركان خانگی، صنعتی و كشاورزی، افزايش پايداری و كاهش محدوديت‌های شبكه توزيع منطقه، افزايش تعداد فيدرهای خروجی و قابليت مانور در شبكه توزيع و جبران افت ولتاژ شبكه ۳۳ كيلوولت بهمئی در حال اجراست.



تاریخ انتشار : 13 مهر 1398, 06:27



» اخبار مرتبط:

  • ابلاغ و تخصيص 90 ميليارد ريال اعتبار برای احداث تصفيه خانه اضطراری آب شرب شهر ياسوج
  • احداث جاده ارتباطی لیکک به جایزان و خروج بهمئی از بن بست
  • بازدید نماینده کهگیلویه از پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی +عکس
  • استانداردهای راه و جاده در محور یاسوج به سی سخت پیاده‌سازی می‌شود
  • بهره‌برداری از پست 132 کیلو ولت برق شهرستان چرام/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟